BvanL1606

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik in en rondom huis in Enschede (7523ZL)

Geachte meneer / mevrouw,
 
Sinds vorige week woensdag is het bereik in en rondom mijn huis volledig weg. De telefoon geeft gewoon aan dat hij bereik heeft maar als mensen mij proberen te bellen dan krijgen zij direct mijn voicemail (ik ontvangen enige tijd later alleen een sms dat er wel of niet een voicemail is achtergelaten). En als ik zelf probeer te bellen dan doet hij het in 99% van de gevallen ook niet. Ik heb sinds vorig jaar Vodafone en tot vorige week beviel mij dit prima. Op dit moment kan ik er echter thuis helemaal niets meer mee. Zwaar waardeloos 😞 Graag zou ik zien dat de mast in de omgeving van 7523ZL (Enschede) zsm wordt nagekeken om het probleem op te lossen. Kan me namelijk niet voorstellen dat ik de enige ben die er last van heeft.
 
Zelf heb ik het volgende gedaan om te controleren wat het probleem veroorzaakt:
- Heb mijn telefoon uitgezet en opnieuw aangezet. Zonder resultaat.
- Heb mijn simkaart uit mijn telefoon (iPhone) gehaald en er opnieuw ingeplaatst. Zonder resultaat.
- Heb mijn simkaart in een andere telefoon gestopt en geprobeerd. Zonder resultaat.
En tenslotte... Als ik mijn telefoon op mijn werk gebruik, op andere locatie in Enschede, dan werkt hij wel gewoon.
 
Daarom nogmaals de vraag om zsm de mast in mijn omgeving te controleren of om met een andere werkende oplossing te komen. Alvast bedankt! 
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het klinkt inderdaad alsof je de factoren die in je eigen toestel kunnen zitten al getest en uitgesloten hebt. Ik heb nog geen andere klachten gezien over die postcode en ik zie ook nog geen nieuwe reacties in dit topic. Ik zou je daarom willen vragen even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen nog wat zaken testen bij je nummer en eea dan doorzetten naar onze technische dienst voor onderzoek.

Ik ga ervan uit dat zij de oorzaak vervolgens vlot gevonden zullen hebben en het probleem kunnen oplossen.
Mike260270

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij wonen ook in Enschede (postcode 7523WB) en hebben met 2 telefoons (Samsung en Iphone) hetzelfde probleem.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Op het moment is onze technische dienst met een onderzoek bezig omtrent de 3G dekking in de buurt van postcode
7523. Het toestel instellen op het 2G netwerk zou een tijdelijk een uitkomst kunnen bieden. Technische dienst werkt op het moment aan een oplossing, we kunnen helaas geen toezegging doen over een oplostijd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic