Ened

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik in Duitsland

Op het moment ben ik werkzaam in Duitsland en heb geen bereik, zodra ik wel bereik heb ontvang ik diverse voicemailtjes van klanten welke ik graag ten tijde van hun oproep te woord sta.
ik ben werkzaam op 3 en 20 km vanaf de grens, lijkt me dat dit niet het probleem is.
ik heb een E staan i.p.v. 4G

Wie o wie heeft een oplossing?

bij voorbaat dank
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ened
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je telefoon op Vodafone.de staan? Zo niet, dan even handmatig met je telefoon van netwerk wisselen.
Bij veel mensen heeft dit namelijk geholpen en hoop dat dit ook bij jou wil lukken. Laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad. Het is afhankelijk van hoever de mast staat in Nederland en Duitsland. Hierdoor kan het zijn dat je net over de grens E krijgt met VodafoneNL. Zet je hem dan over naar Vodafone DE, dan kan het bereik beter zijn. (Zet dan wel roaming aan. Hierdoor geef je toestemming aan het toestel om data te gebruiken buiten Nederland.
Laat je weten of het gelukt is?
Ened
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Bedankt voor de reacties, alle aangedragen opties had ik zelf al geprobeerd.
Nog steeds geen bereik.
Vodafone DE pakt ie maar heel af en toe met 1 streepje,

groeten Ariën
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Als je alle bovenstaande opties geprobeerd hebt gaan we eens kijken of het wellicht aan je telefoon of de instellingen daarvan ligt. Wil je eens je simkaart in een ander toestel plaatsen en proberen of je dan wel goed verbinding krijgt met ons netwerk?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn benieuwd naar een update @Ened. Mochten we deze op korte termijn niet ontvangen, dan wordt het topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic