Hoi
Pifran Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend dat jullie in het buitenland geen bereik hebben. Het zou goed kunnen dat jullie instellingen niet goed staan. Eerst zou je kunnen kijken of Roaming wel aan staat (instellingen - mobiele netwerk). Als die aan staat zou je nog even handmatig je netwerk kunnen veranderen en daarna weer terug zetten op het Vodafone netwerk (soms wil dat nog wel eens helpen). En anders kan je nog kijken naar je APN gegevens, deze ook te vinden onder instellingen, mobiele netwerk.
De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4
Laat nog even weten of het is gelukt
🙂