poede

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen bereik buiten de deur sinds kort

sinds kort heb ik geen bereik meer zodra ik de deur uit stap, geen berichtjes geen telefoon geen mail geen nieuws

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @poede 
Welkom hier op de Vodafone Community

Juist als je de deur uitstapt wil je op je mobiel bereikbaar zijn! Het lijkt wel alsof je buiten de deur helemaal geen netwerk meer hebt. Ik ben dan ook benieuwd of je dan nog wel het 4G logo ziet staan? En heb je voor de zekerheid ook jouw simkaart in een ander toestel getest? Als het namelijk met de huidige simkaart in een ander toestel wel werkt, dan gaat er dus iets met je huidige toestel niet goed. Je kunt dan altijd proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of dat het euvel oplost. Tip! Maak hierbij vooraf wel even een back-up. Houd je ons op de hoogte?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Beste @poede  welkom op de Vodafone Community, een klant helpt klant forum.

 

Als eerst mag ik vragen wat voor Telefoon het betreft, schakel je buitenshuis ook over van wifi naar data.

 

Heb je de telefoon al even opnieuw opgestart.

 

Als je in je profiel je postcode en huisnummer vermeld (niet zichtbaar voor leden, alleen voor jou en moderators)

De Moderators kunnen het dan elke werkdag op pakken van 08:00 uur tot 17:30 uur of Super Expert @Energieboy  zal je verder bijstaan.

poede
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

het is een oude telefoon uit 2016 Galaxy A3.

ik heb hem regelmatig op nieuw opgestart.

 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@poede 

Je postcode en huisnummer kan je beste even uit het bericht halen door de 3 puntjes aan te klikken en bewerk te kiezen, dit kan binnen een uur.

In je profiel rechts boven zie je een foto, daar kan je op klikken en dan op instellingen klikken.

 

Voor de instellingen van internet en data heb je deze link bekeken https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-a3/wijzig-instellingen/mobiele-data-in-of-uitschake...

poede
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

verwijderd postcode

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Moderator zal zekers straks even komen kijken dan kunnen ze je beter helpen, door in het systeem te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @poede 
Welkom hier op de Vodafone Community

Juist als je de deur uitstapt wil je op je mobiel bereikbaar zijn! Het lijkt wel alsof je buiten de deur helemaal geen netwerk meer hebt. Ik ben dan ook benieuwd of je dan nog wel het 4G logo ziet staan? En heb je voor de zekerheid ook jouw simkaart in een ander toestel getest? Als het namelijk met de huidige simkaart in een ander toestel wel werkt, dan gaat er dus iets met je huidige toestel niet goed. Je kunt dan altijd proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of dat het euvel oplost. Tip! Maak hierbij vooraf wel even een back-up. Houd je ons op de hoogte?

poede
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb dat allemaal gedaan, behalve testen in een ander toestel, want ik heb geen ander toestel. Straks ga ik het uitproberen. 4G staat aan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic