Pete

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik binnenshuis

Beste Vodafone,

Onlangs ben ik overgestapt van T-mobile naar Vodafone vanwege 4G-dekking bij mijn woonplaats. 4G werkt prima, zo lang ik maar buiten mijn huis ben. Zit ik binnenshuis dan heb ik "geen service". Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. En dat is best lastig.
Vrienden van mij hebben een KPN-abo en hebben prima 4G-bereik als ze bij mij thuis naast mij op de bank zitten.

T-mobile was sowieso drama, derhalve was de twijfel tussen Vodafone en KPN. Begrijpelijk heb ik nu spijt van mijn keuze.

Wat kunnen jullie voor mij betekenen?

Met vriendelijke groet,
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Pete ,

Geen provider kan je helaas ook in anno 2015 binnenhuis dekking beloven.
En belangrijke tip is gebruik maken van Wi-Fi in huis en geen gebruik te maken van 4G/3G omdat sommige huizen het netwerk verzwakken door bijvoorbeeld dik beton of dubbelglas.
Je kunt altijd even kijken naar het 2G netwerk en standaard netwerk dat al langere tijd bestaat hoe dat functioneert, zie ook bijvoorbeeld: Tips & Tricks voor geen bereik

Je kunt hierover ook contact opnemen met de klantenservice maak dan ervan en melding dan pakken zij het graag voor je verder op, en melding maken via het forum is helaas niet mogelijk. www.vodafone.nl/support/contact/
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hi Pete.

Ter aanvulling van wat SamsungExpert schrijft, 4G staat helemaal los van bellen.
4G gaat om snel mobiel internet, sneller dan 3G.
Het 2G netwerk waarnaar hij verwijst is bij je telefoon bij mobiele netwerken GSM.
En dat helpt echt kan ik je uit eigen ervaring zeggen.

Friesian.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic