Petra69nl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik Texel

Ik ben op vakantie op Texel en heb in/om ons vakantiehuis geen bereik voor internet en telefonie. Dit is op meerdere plekken op Texel het geval. Hoe kan dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Petra69nl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend dat je geen bereik hebt en waardoor dat komt, dat is een goede vraag. Dit kan te maken hebben de storm van afgelopen dagen, dat helpt namelijk niet mee om op Texel dan goed bereik te hebben. Of er waren storingen, werkzaamheden? 

Het beste wat je kan doen is kijken op deze pagina of er iets was, of is, en dan zien of je weer bereik hebt. Mocht het niet lukken dan zou ik de klantenservice bellen, of een chat starten op de website, en vragen of ze je nummer een reset willen geven om te zien of het netwerk je weer opnieuw oppakt.

Maar er kunnen zoveel factoren zijn waardoor je geen, of slecht, bereik hebt. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Petra69nl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend dat je geen bereik hebt en waardoor dat komt, dat is een goede vraag. Dit kan te maken hebben de storm van afgelopen dagen, dat helpt namelijk niet mee om op Texel dan goed bereik te hebben. Of er waren storingen, werkzaamheden? 

Het beste wat je kan doen is kijken op deze pagina of er iets was, of is, en dan zien of je weer bereik hebt. Mocht het niet lukken dan zou ik de klantenservice bellen, of een chat starten op de website, en vragen of ze je nummer een reset willen geven om te zien of het netwerk je weer opnieuw oppakt.

Maar er kunnen zoveel factoren zijn waardoor je geen, of slecht, bereik hebt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic