Hoi @Hans-12
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
De reactie van de klantenservice is niet zo vreemd, omdat je weer terug bent in Nederland kan ze alleen je aanmelding op het Nederlandse Netwerk zien en die is op dit moment prima. Het is daarom beter om contact op te nemen met de klantenservice als je in Denemarken bent (of waar je hierna nog eens heen gaat) en dan uit te laten zoeken waarom je geen verbinding hebt. Soms kunnen ze je opnieuw aanmelden en dat het dan weer in orde is, kleine handeling en soms met groot plezier opgelost.
Daarnaast de vraag, die ze je wel hadden kunnen stellen, stonden al je instellingen goed? Heb je je simkaart (als het geen eSIM is) eruit gehaald en bij iemand anders, waar het wel goed werkte, in de telefoon gedaan en gekeken of je toen wel goed bereik had? En dan het liefst ook even die andere simkaart in jou telefoon proberen. Dan zou je nog even kunnen controleren als je je telefoon handmatig op een ander netwerk zet, misschien heeft die op dat moment meer bereik dan het netwerk waar je op aangesloten bent.
Er zijn wat mogelijkheden maar die zijn alleen uit te voeren als je in het land bent waar je op dat moment geen verbinding hebt. En gelukkig is het in Nederland weer goed, zou toch vervelend zijn als het hier ook niet in orde was. Goed om te weten 😉