JaeK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik 1412

Nu twee weken met storingen, waarvan de laste week sinds 23-07-2014 ernstige storingen.
Ja er is melding gemaakt bij Vodafone, ja het staat op het onderdeel storingen op hetforum. (Inmiddels 2x.)
En nee, er gebeurt schijnbaar niets.

Zeer ergelijk, waarom wordt het niet opgelost??
10 Reacties 10
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jaek,

Ik begrijp dat dit natuurlijk erg vervelend is. We proberen de hinder te beperken en het zo snel mogelijk op te lossen. Voor meer info wil ik verwijzen naar dit topic.
JaeK
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Serkan,

Het gaat (ook) om dit topic, wat al eerder loopt:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/Naarden-Bussum/m-p/175499/highlight/true#M4654
En wel sinds 24 juli.

Zo als te zien is, zijn er al minstens 15 verschillende personen. (o.a. via andere media)

Tot op heden, geen enkele verbetering.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @JaeK,

Op dit moment is er helaas nog geen verbetering. Zodra het is opgelost melden we dit in het topic in onze storingenboard. Excuses voor het ongemak.
ovroom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze storing duurt nu onacceptabel lang. Ik ben niet of nauwelijks bereikbaar. Dat dit enkele dagen duurt ok, maar het is nu al weken aan de gang. Dat is toch niet meer 'zo snel als mogelijk'?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ovroom,

Ik kan me voorstellen dat het lastig is. Het is inderdaad niet snel, maar nog altijd zo snel als mogelijk. Er wordt hard gewerkt door onze technici om het zo snel mogelijk op te lossen.

Vandaag zou een monteur ter plekke gaan om de mast te repareren, dus als alles goed gaat en deze monteur het in één keer kan oplossen is het vandaag nog opgelost.
JaeK
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem lijkt inderdaad opgelost. Fijn.
(Nu nog compensatie, ipv mij extra kosten aanrekenen.)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @JaeK,

Erg fijn dat het probleem met het bereik nu is opgelost! Er bestaat geen compensatieregeling hiervoor.
JaeK
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen compensatie regeling? Jammer voor Vodafone, maar ook Vodafone staat niet boven de wet.
Zie o.a. http://www.nu.nl/tech/3481155/telecomproviders-wettelijk-verplicht-vergoeding-bij-storing.html
AlexHelpt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone, wat voor compensatie kan ik dan verwachten als zakelijke klant na 3 weken zonder bereik? Tevens wacht ik ook al drie weken op de toegezegde gratis signaalversterker die nog steeds niet is geleverd.

Met vriendelijke groet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AlexHelpt ,

Tot nu toe worden er geen compensaties gegeven en hierover heb ik ook geen verdere info of details van.
Hoe het zit met de signaalversterker is iets wat wij via het Forum niet voor je kunnen controleren, dat is echt en taak voor de klantenservice, sorry hiervoor.

Hopelijk zijn deze problemen z.s.m gefixt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic