hallo7610

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen beltegoed ontvangen na opwaarderen (ook geen sms), kan opwaardeercode niet meer gebruiken

Hallo,

Ik heb zonet 10 euro aan beltegoed gekocht en heb de code ingevoerd. Ik kreeg een melding op mijn mobiel dat ik binnenkort een sms zou ontvangen met mijn beltegoed. Echter is dit gelogen aangezien ik na een half uur nog niks ontvangen heb. Ook kan ik mijn opwaardeercode niet meer opnieuw invoeren. Hoe nu verder?


Alvast bedankt.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat ik je kan adviseren hierin is om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien waar het mis gaat en het corrigeren. Vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen.
Tetske

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem maar hoe kan ik contact opnemen met de klanten servies als ik geen beltegoed heb om jullie te bellen?

Groetjes Tetske
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Tetske,

Is het inmiddels nog gelukt? Als je niet kunt bellen zijn er gelukkig ook vele andere manieren om contact te leggen met de klantenservice :). Zoals: Twitter, Facebook, chat en mail via, www.vodafone.nl/support/contact/
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Tetske , je kunt gratis contact opnemen met onze klantenservice. Ook als je dus geen beltegoed hebt kun je telefonisch contact met ons opnemen. We hebben deze week problemen ervaren met opwaarderen, deze zouden echter inmiddels verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog niks hebben ontvangen of niet kunnen opwaarderen, neem dan inderdaad contact op met onze klantenservice zoals SamsungExpert aangeeft.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Was het nog gelukt hallo7610?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic