Ik ben vandaag naar de vodafone winkel geweest.
Echter wat ik daar te horen kreeg was ik zeer verbaasd, ze begrepen niet wat ik kwam doen en al helemaal niet dat ik gestuurd was via dit community forum.
De medewerker zei dat de mensen in een vodafone winkel niet technisch zijn en helemaal niet in staat zijn om dit soort problemen op te lossen, al helemaal begreep hij niet dat ik op advies van het community forum moest komen.
Zijn reactie was: die mensen hadden jou ook kunnen helpen, zei hadden ook kunnen bellen/contacten met support, meer kan ik ook niet doen.
Dus na een telefoontje is er een case aangemaakt en kon ik weer huiswaarts, gewoon voor jan doedel eventjes 40km gereden dus met als resultaat dat ik geen steek ben opgeschoten.
Mijn telefoontje met de klanten service van afgelopen zaterdag heb ik ook nog niets van vernomen, daar werd toen vermeld dat ik binnen 24uur terug gebeld zou worden (ook op zondag), inmiddels 5 dagen verder en ik wacht nog steeds op dat telefoontje.
Melding via dit forum bood ook geen oplossing, hier wordt verwezen naar de Winkel en die weten van niks en kunnen je niet echt helpen, behalve dus dat ze een melding/case hebben aangemaakt bij afdeling netwerk.
Nu wachten of die afdeling iets van zich laat horen, maar dat kon 10 tot 15 dagen duren werd me al vermeld in de winkel.
Gezien de problemen die ik in het buitenland al had en nu met dit ben ik absoluut niet tevreden over de support van vodafone, het is jammer dat ik een contract heb anders was ik per direct al vertrokken.