Ik heb sinds kort een nieuwe Telefoon (Samsung S22) en een Vodafone Red Unlimited abo.
Nu heb ik een vreemd 'probleem', als ik in de settings ga dan kan ontbreekt de instelling 'Bellen via WIFI' en 'Bellen via 4G'.
De telefoon is dual sim, als 2de sim heb ik een T-Mobile kaartje, voor deze sim zijn deze opties wel aanwezig.
Als ik de SIMS omwissel dan blijft het probleem hetzelfde, wel de opties bij T-mobile niet bij Vodafone.
Gebruik ik de SIMS apart (dus bv T-mobile uit de telefoon) dan heb ik hetzelfde effect, met de T-mobile kaart is de optie er wel, met de Vodafone kaart niet.
Nu zou je denken het zit in de SIM, als ik echter mijn vodafone Sim in een andere telefoon stop, geprobeerd met een S10 en S20 dan heb ik ineens de optie WEL van het bellen via 4g en bellen via WIFI met mijn vodafone kaartje in deze telefoons.
Dus mijn S22 heeft wel technisch de optie bellen via 4G/Wifi maar dit werkt niet met Vodafone, met andere sim kaarten T-Mobile (heb ook nog een KPN sim geprobeerd) heb ik in mijn toestel deze opties dus wel.
Herkend iemand dit probleem en belangrijker nog, weet iemand een oplossing hoe ik dit wel krijg?