ovpc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bel bereik in 4835 Breda

Alle de hele dag geen telefoon en data verkeer mogelijk in Breda-zuid, internet doet het alleen over wifi......  :@
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey ovpc,

Wat leuk dat je je aangemeld hebt op ons forum 🙂

Ik zie dat er in Breda geplande werkzaamheden zijn ter verbetering van het netwerk.

Excuses voor het ongemak.
leon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij deze ga ik het nog maar eens proberen via het forum.
Ik woon op postcode 4826DD Breda. Op kleine afstand ongeveer 300 meter staat een mast van jullie op het dak. Nu heb ik en meerdere mensen die ik ken al meer dan 3 weken problemen met de UMTS verbinding. Ik heb nu al meer dan 5 maal gebeld met de vodafone crew, en krijg nu toch het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dame nr1 verteld me 3 weken geleden dat men aan de mast bezig is en dezelfde dag nog wordt opgelost. Je raad het al dit geklungel eindigt bij nr5 met precies hetzelfde lulverhaal,ofwel nog steeds geen UMTS verbinding na 3 weken. Wat ik weet en zie van hier is dat men nieuwe dakbedekking heeft gelegd, en waarschijnlijk iets heeft beschadigd. Wat mij achteraf wel opvalt is dat s'avonds na 22;00 de UMTS verbinding op een aantal dagen wel heeft gewerkt. Dus mijn vraag is nu, schakeld Vodafone deze mast uit invm straling voor diegene die daar bezig zijn. Zo nee hoelang gaat dit nog duren? Ik betaal wel gewoon mijn abonnements kosten.
Leon
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Masten moeten inderdaad worden uitgeschakeld als mensen werkzaamheden uitvoeren binnen een paar meter van de antenne (gezondheidswetgeving). Daar heeft Vodafone niet altijd invloed op en daar hebben andere providers ook last van als ze toevallig hetzelfde dak delen. In de toekomst zul je met 4G minder last hiervan hebben omdat dat signaal per mast verder komt, net als het 2G-signaal nu, dus misschien goed te weten dat dit in de toekomst minder vaak zal voorkomen 🙂

Een moderator kan misschien navragen hoe het precies zit bij de technische dienst, of er een storing is of dat er wat anders is... want het is wel irritant als je ineens met een andere mast verderop verbinding moet maken die het dan ook nog eens drukker krijgt...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic