Bij deze ga ik het nog maar eens proberen via het forum.
Ik woon op postcode 4826DD Breda. Op kleine afstand ongeveer 300 meter staat een mast van jullie op het dak. Nu heb ik en meerdere mensen die ik ken al meer dan 3 weken problemen met de UMTS verbinding. Ik heb nu al meer dan 5 maal gebeld met de vodafone crew, en krijg nu toch het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dame nr1 verteld me 3 weken geleden dat men aan de mast bezig is en dezelfde dag nog wordt opgelost. Je raad het al dit geklungel eindigt bij nr5 met precies hetzelfde lulverhaal,ofwel nog steeds geen UMTS verbinding na 3 weken. Wat ik weet en zie van hier is dat men nieuwe dakbedekking heeft gelegd, en waarschijnlijk iets heeft beschadigd. Wat mij achteraf wel opvalt is dat s'avonds na 22;00 de UMTS verbinding op een aantal dagen wel heeft gewerkt. Dus mijn vraag is nu, schakeld Vodafone deze mast uit invm straling voor diegene die daar bezig zijn. Zo nee hoelang gaat dit nog duren? Ik betaal wel gewoon mijn abonnements kosten.
Leon