Huntel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen app met iphone 6s

Mijn app blijft hangen bij het zoeken naar de laatste berichten. Ja alles heeft de laatste update.
Ook bij anderen? Wat kan ik nog doen om wel mijn app te gebruiken?
graag reactie,
gr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Huntel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel erg lastig en er zijn wel wat mogelijkheden. Beste is om even de app volledig te verwijderen en dan opnieuw te installeren. (ga maar vanuit dat het om de My Vodafone app gaat) Of het bij anderen ook een probleem is, moeten we niet naar gaan kijken. Het is meer belangrijk dat jij een oplossing krijgt. Lukt het nu nog niet, dan zou je een melding kunnen maken in de My Vodafone app zelf. Ga naar de pagina en waar het mis gaat kan je boven in beeld op op 24/7 drukken. Geef daar een feedback en vertel wat er mis gaat. Dan komt het direct op de juiste afdeling en kunnen die kijken wat er aan de hand is.

Succes en een fijne zondag gewenst!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Huntel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel erg lastig en er zijn wel wat mogelijkheden. Beste is om even de app volledig te verwijderen en dan opnieuw te installeren. (ga maar vanuit dat het om de My Vodafone app gaat) Of het bij anderen ook een probleem is, moeten we niet naar gaan kijken. Het is meer belangrijk dat jij een oplossing krijgt. Lukt het nu nog niet, dan zou je een melding kunnen maken in de My Vodafone app zelf. Ga naar de pagina en waar het mis gaat kan je boven in beeld op op 24/7 drukken. Geef daar een feedback en vertel wat er mis gaat. Dan komt het direct op de juiste afdeling en kunnen die kijken wat er aan de hand is.

Succes en een fijne zondag gewenst!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen graag een update van jou Huntel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic