k.b.aldenkamp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen abonnement in de Vodafone&Ziggo app?

Ik heb een abonnement bij vodafone, toch staat er in de app dat ik geen vodafone abonnement heb?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Fijn dat je dit wilde testen @k.b.aldenkamp. In de browser kun je dus zonder problemen inloggen en de informatie van je Vodafone abonnement inzien. Hieruit kunnen we afleiden dat er dus niets mis is met je account zelf. 

Maak je wel gebruik van de nieuwe Vodafone&Ziggo App i.p.v. de vroegere My Vodafone App? In ieder geval het advies om de app eens volledig van je toestel te verwijderen en de Vodafone&Ziggo App opnieuw te downloaden in de app store. Controleer voor de zekerheid ook of de software op je toestel is bijgewerkt naar de meest recente versie.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @k.b.aldenkamp, welkom hier. 

Hé, dat is gek! Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat Mijn Ziggo en My Vodafone zijn gekoppeld. Je hebt dus voor beide omgevingen één inlog. Dit is met het e-mailadres k.b.**********@ziggo.nl. Via een speciale meekijktool krijg ik via de browser wel een correcte My Vodafone omgeving te zien met de informatie over je abonnement. Ben je met bovenstaand e-mailadres ingelogd? Wil je voor de zekerheid eens opnieuw inloggen in de Vodafone&Ziggo app en ook testen wat je krijgt te zien via de browser?

k.b.aldenkamp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er staat nog steeds geen abonnementen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hmm, dat is vreemd want ik krijg dus hier via de browser wel de correcte informatie te zien in jouw My Vodafone account. Wil je zoals aangegeven in mijn vorige bericht ook eens testen wat je krijgt te zien als je hier inlogt i.p.v. via de app? 

k.b.aldenkamp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het gedaan en daar ia inderdaad alles in orde, alleen in de app niet?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Fijn dat je dit wilde testen @k.b.aldenkamp. In de browser kun je dus zonder problemen inloggen en de informatie van je Vodafone abonnement inzien. Hieruit kunnen we afleiden dat er dus niets mis is met je account zelf. 

Maak je wel gebruik van de nieuwe Vodafone&Ziggo App i.p.v. de vroegere My Vodafone App? In ieder geval het advies om de app eens volledig van je toestel te verwijderen en de Vodafone&Ziggo App opnieuw te downloaden in de app store. Controleer voor de zekerheid ook of de software op je toestel is bijgewerkt naar de meest recente versie.

k.b.aldenkamp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is gelukt! Dank je wel 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic