Rrrrrm

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen WiFi verbinding

Hallo, mijn iPhone 6 kan geen verbinding maken met WiFi op verschillende plaatsen niet. Andere apparaten in huis zoals iPad, laptop en andere telefoons kunnen dit wel.
Kun je mij misschien hier mee helpen?
He
6 Reacties 6
henky85

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Je kunt proberen om het netwerk te 'vergeten'. Je ziet deze optie als je via het "i" icoon achter de netwerknaam de details van het netwerk bekijkt. Je moet dan opnieuw het wachtwoord ingeven en vaak zijn daarmee je problemen verholpen. Helpt dit niet? Probeer dan eens alle netwerkapparaten (router, etc) en de telefoon zelf opnieuw te starten. Dit kan ook helpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je ook zou kunnen doen is het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back up te maken van je telefoon. Of eventueel controleren of er een software update is.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Rrrrrm, is het gelukt aan de hand van de tips van @henky85 en @Steven-? We horen het graag van je.
Rrrrrm
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Nee het ligt hier beide niet aan. Ik las ook ergens dat de verbinding in de telefoon stuk kan zijn die de verbinding met WiFi maakt, ik denk dat hierin een storing zit...?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat het toestel gerepareerd moet worden. Zie voor meer informatie: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic