Minimuts

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Vodafone, wel mail over factuur?

Goedendag,

Vanochtend ontving ik deze mail:

Beste meneer/mevrouw,

Klik op My Vodafone, log vervolgens in om uw factuur van Vodafone in te zien.
Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 124,88. De specificaties van de factuur vindt u in My Vodafone.
Overzicht van al uw facturen in My Vodafone
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken, ga dan naar vodafone.nl/mijnvodafone om in te loggen in uw account. Dit is uw persoonlijke Vodafone omgeving.
Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op vodafone.nl/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.
Groet,
Team Vodafone

Ik heb echter geen abonnement bij Vodafone, alleen bij Ziggo waar de bedragen lager zijn en alle rekeningen betaald.
Kunnen jullie uitleggen waar dit vandaan komt?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Minimuts
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is gewoon een spam mailtje die je doet lokken om in te loggen en je gegevens achter te laten. Jij bent geen klant dus kan je die lekker verwijderen en afzender aanmerken als spammer. Ben je nu toevallig wel klant en heb je dit niet door dan kan het wel eens verkeerd aflopen. Maar voor jou niet van toepassing! Ook Vodafone kan hier niets aan doen.

Maar in jou geval is het gewoon een NIETS mailtje en kan je hem gewoon lekker verwijderen. Je bent geen klant, no problem! En als je wil dan kan je de mail ook nog doorsturen naar phishing@vodafone.nl. Lees er meer over op deze topic: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/mobiel-spam-phishing-78086

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Minimuts
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is gewoon een spam mailtje die je doet lokken om in te loggen en je gegevens achter te laten. Jij bent geen klant dus kan je die lekker verwijderen en afzender aanmerken als spammer. Ben je nu toevallig wel klant en heb je dit niet door dan kan het wel eens verkeerd aflopen. Maar voor jou niet van toepassing! Ook Vodafone kan hier niets aan doen.

Maar in jou geval is het gewoon een NIETS mailtje en kan je hem gewoon lekker verwijderen. Je bent geen klant, no problem! En als je wil dan kan je de mail ook nog doorsturen naar phishing@vodafone.nl. Lees er meer over op deze topic: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/mobiel-spam-phishing-78086
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @Minimuts,

Bedankt voor je melding! Het bericht dat jij hebt ontvangen staat ook als voorbeeld in ons speciale phishing topic waar Energieboy ook al naar verwijst.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic