Vandaag voor mij en mijn zoon (11 jaar) weer een YOU S-bundel willen activeren. Netjes inloggen op de website en dan zie je ineens dat er geen YOU S of enige andere YOU bundel meer te krijgen zijn. Wel een soort abonnement van 10 Euro per maand.
Het fijne van de YOU S bundel was dat mijn zoon niet te veel data verbruikte en daardoor zijn beltegoed niet helemaal opmaakt. Voor mijzelf had ik ook meer dan genoeg aan de 5 Euro per maand voor een YOU S bundel omdat deze ook niet altijd op was.
Gelukkig heeft een medewerkster van de klantenservice via de chat alsnog de bundels kunnen activeren. Mijn dank voor deze medewerkster.
Het is heel leuk om bundels af te schaffen, maar enige communicatie naar je klanten toe is ook heel fijn. Adres en email-adres zijn bekend dus er had zeker een brief naar ons gestuurd kunnen worden.
Al jaren tevreden geweest over Vodafone, maar na de fusie met Ziggo heb ik al direct mijn twijfels gehad om hier klant te blijven. Voor mijj is dit een reden om over te stappen naar een andere provider.