Gjvandenbosch

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geen Vodafone YOU bundels meer?

Vandaag voor mij en mijn zoon (11 jaar) weer een YOU S-bundel willen activeren. Netjes inloggen op de website en dan zie je ineens dat er geen YOU S of enige andere YOU bundel meer te krijgen zijn. Wel een soort abonnement van 10 Euro per maand.
Het fijne van de YOU S bundel was dat mijn zoon niet te veel data verbruikte en daardoor zijn beltegoed niet helemaal opmaakt. Voor mijzelf had ik ook meer dan genoeg aan de 5 Euro per maand voor een YOU S bundel omdat deze ook niet altijd op was.
Gelukkig heeft een medewerkster van de klantenservice via de chat alsnog de bundels kunnen activeren. Mijn dank voor deze medewerkster.

Het is heel leuk om bundels af te schaffen, maar enige communicatie naar je klanten toe is ook heel fijn. Adres en email-adres zijn bekend dus er had zeker een brief naar ons gestuurd kunnen worden.
Al jaren tevreden geweest over Vodafone, maar na de fusie met Ziggo heb ik al direct mijn twijfels gehad om hier klant te blijven. Voor mijj is dit een reden om over te stappen naar een andere provider.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Excuses voor de verwarring@ZwarteTulp, Gjvandenbosch en Glimmerveen
Betreft de YOU S, YOU M en YOU L bundels: deze zijn weer aan te sluiten. Jullie kunnen hier dus weer gewoon gebruik van maken.
Daarnaast is ook de Online Only bundel weer te gebruiken.

Wil je één van de bundels aansluiten?
Hierbij de tekst en het nummer waar je het naartoe moet SMS'en
YOU S AAN naar 4000
YOU M AAN naar 4000
YOU L AAN naar 4000
ONLINE ONLY AAN naar 4000

Bekijk in context

8 Reacties 8
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Gjvandenbosch,

Ik begrijp dat het niet fijn als je ineens de vertrouwde bundels niet meer kunt vinden. Er is inderdaad het een en ander veranderd wat betreft de YOU bundels. Sorry dat dat niet naar jou gecommuniceerd is. Gelukkig heeft een collega nog wel de bundel voor jou kunnen activeren 🙂

Wat betreft de fusie zullen Vodafone en Ziggo elkaar alleen maar gaan versterken. We werken er samen hard aan om het zo aantrekkelijk mogelijk voor de klant te maken, zoals de gratis extra's die wij nu aan onze VodafoneZiggo klanten bieden. De verandering van de YOU-bundels heeft niets te maken met de fusie. We zouden het dan ook jammer vinden als je om deze reden over zou stappen naar een andere provider.
Gjvandenbosch
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hi Sietske,
Het is inderdaad fijn dat een medewerkster van de klantenservice een bundel heeft kunnen activeren. Maar wat als deze bundel straks weer verlopen is. Zijn er dan andere mogelijkheden zonder dat ik meer dan 5 Euro kwijt ben of ongemerkt door mijn beltegoed heen ga. Of moet ik elke maand met de klantenservice een chat voeren?



Helen19

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb het zelfe probleem. Ik ben juist overgestapt naar jullie vanwege de 200 en 500 mb's mogelijkheden. Ik ben geen groot gebruiker maar wordt gedwongen om minstens 1 gb te kopen. Ik ben heel, heel erg teleurgesteld. Ik heb andere mensen verteld over SML bundels en nu in eens zonder waarschuwing zijn ze verdwenen. Denk aan ons. Als er behoofte is aan meer mb's voor sommige klanten prima. Dan bied je dat ook aan, maar denk ook aan de kleine gebruikers en bied beide aan. Afgelopen maand had ik 200 mb's en eind van de maand had ik nog 100 nog over. Maand daarvoor 1 gb en meer dan helft over. Waar is power to YOU? Ik ben totaal mee eens met vorige persoon. Het was netjes geweest zijn om een e-mail of sms bericht te sturen. Trouwens de simkaart wordt nog steeds verkocht. Heb ik net een voor mijn zoon gekocht. Hij is gelukkig nog niet overgestapt naar jullie.
Gelukkig was ik ook heel vriendelijk geholpen door iemand van Klantenservice en de bundel weer geactiveerd
Als de SM bundels niet meer beschikbaar zijn dan heb ik geen andere keuze dan dit bij een andere aanbieder te kopen die wel aan kleine gebruikers denken.
Gjvandenbosch
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste Sharon,
Bedankt voor dit duidelijke antwoord. Dit zal dus betekenen dat Vodafone klanten gaat verliezen.
De nu aangeboden bundels zijn voor mij veel te groot, ook al gezien het dat ik vaak 200 MB al niet opmaak.
Jammer dat mijn vrouw twee maanden geleden een abonnement is aangegaan voor een jaar. Ik zal vast verklappen dat er geen verlenging zal volgen.
Ik zal mijn bundel opmaken en kijken naar een provider die wel aan de "kleingebruikers" denkt.
Glimmerveen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gjvandenbosch schreef:
Beste Sharon,
Bedankt voor dit duidelijke antwoord. Dit zal dus betekenen dat Vodafone klanten gaat verliezen.
De nu aangeboden bundels zijn voor mij veel te groot, ook al gezien het dat ik vaak 200 MB al niet opmaak.
Jammer dat mijn vrouw twee maanden geleden een abonnement is aangegaan voor een jaar. Ik zal vast verklappen dat er geen verlenging zal volgen.
Ik zal mijn bundel opmaken en kijken naar een provider die wel aan de "kleingebruikers" denkt.
Ik heb net nog via sms mijn you s geactiveerd.
Op de sites zie je helemaal geen informatie hierover. Ik kan ook mijn beltegoed niet meer bekijken op de site of op de app. Ze willen natuurlijk dat we een abbonement nemen. Ik wil gewoon 250 mb en 60 minuten en ik wil daar niet weer voor betalen dan 7 euro. d m. Moet lukken maar niet hier vrees ik.
Gr Hans





ZwarteTulp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb afgelopen week op bellen.com de tarieven gekeken en daarbij kwam Vodafone prepaid met YOU S bundel voor mij het beste uit de bus. Afgelopen vrijdag de simkaart in de bus met daarbij een kaartje met de YOU bundels: YOU S voor 5 euro, YOU M voor 10 euro en YOU L voor 15 piek. En nu moet ik horen dat die bundels al een tijdje niet meer te krijgen zijn? Niet erg netjes om het zacht uit te drukken. Maar op de online-opwaardeer pagina op de Vodafone site staat onderaan een knopje om de bundels te bekijken en wat zie ik: YOU S voor 5 euro, YOU M voor 6 euro en YOU L voor 7.50. !!!!!!!!! Als ze dan niet te krijgen zijn dan is het of verschrikkelijk amateuristisch of voor de gekhouderij. Hou niet van die onzin en denk er sterk over de heleboel terug te sturen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Excuses voor de verwarring@ZwarteTulp, Gjvandenbosch en Glimmerveen
Betreft de YOU S, YOU M en YOU L bundels: deze zijn weer aan te sluiten. Jullie kunnen hier dus weer gewoon gebruik van maken.
Daarnaast is ook de Online Only bundel weer te gebruiken.

Wil je één van de bundels aansluiten?
Hierbij de tekst en het nummer waar je het naartoe moet SMS'en
YOU S AAN naar 4000
YOU M AAN naar 4000
YOU L AAN naar 4000
ONLINE ONLY AAN naar 4000

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic