Siegmar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Verbinding met Blackberry Internet Service

Beste Vodafone,

Gisteren heb ik een Vodafone prepaid simkaart gekocht en de Web BloX internetpakket geactiveerd. Alleen ik heb nog steeds geen internet op mijn telefoon.

Zojuist heb ik een MyVodafone account op jullie website aangemaakt en zie dat het internetpakket dat ik had geactiveerd in mijn overzicht staat.

Ik heb een Blackberry 9900, het mobiele nummer is 0627401087 en mijn BB PIN is 280D83CC.

Ik heb dit probleem al meer gezien op het forum, maar nergens een duidelijk antwoord kunnen vinden. Er staat 3G bovenin mijn scherm, maar geen blackberry tekentje. Bij servicestatus staat bij zowel Blackberry Internet Services als Blackberry Enterprise Services dat er geen verbinding is.

Kunnen jullie even voor mij kijken waarom ik nog steeds niet kan pingen en internetten op mijn toestel.

Alvast bedankt,

Siegmar
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Siegmar, allereerst welkom op het forum. De reden dat je internet niet werkt is dat je niet de juiste BloX hebt geactiveerd. Om met een BlackBerry gebruik te maken van het internet heb je een BlackBerry Internet BloX nodig. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met onze collega's via Facebook of Twitter. Daar kunnen onze collega's voor je nakijken wat er nog mogelijk is. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic