NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Geen - Te weinig ruimte systeemupdate

Hi mede Droids 😛
 
Ik heb her en der op het forum de klacht gelezen dat je toestel te weining geheugen heeft om een systeemupdate te downloaden of om apps te installeren.
 
Er schijnen nogal wat zaken te zijn die je als gebruiker zelf kunt doen om het geheugen vrij te houden.
 

  • Je kunt de gegevens van de apps verwijderen, denk aan updates, cache geheugen enz enz
Dit doe je zo; Menu, Instellingen, Apps, Toepassingen beheren.
Hier kun je vervolgens als je een app aanklikt kiezen voor Gegevens wissen en cache wissen.
Dit zorgt al voor meer ruimte.
 
Je kunt ook apps2sd downloaden uit de Market, deze app zal al je apps controleren en indien mogelijk verplaatsen naar je sd kaart.
 
De browser slaat nogal wat zooi van het net op je toestel op, als je dit nog nooit verwijderd hebt kan het best wat ruimte in beslag nemen.
 
Verwijderen van deze gegevens:
 
Browser, Menu, Meer, Instellingen, Privacyconfiguratie.

  • Alle cookiegegevens wissen
  • Cache wissen
  • Geschiedenis wissen
  • Formuliergegevens wissen
  • Wachtwoorden wissen
Als laatste optie kun je bij een systeemupdate het volgende doen:
 
Deinstalleer alle apps die je via de Market hebt gedownload. Installeer vervolgens de systeemupdate.
Daarna ga je naar de Market en druk je op de menutoets,Mijn apps.
 
Hier staan alle apps die je opnieuw kunt installeren.
 
Zo, ik hoop dat iedereen iig wat verder komt zo.
 
1 Reactie 1
har

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hmmmm,
 
de laatste optie om weer terug te gaan naar de market en mijn apps te kiezen werkt alleen bij aangekochte apps. De gratis apps die je had geinstalleerd zul je handmatig moeten opzoeken en opnieuw installeren.
 
De gekochte apps worden gekoppeld aan je account en blijven zodien ook terug komen als dit account wordt ingevoerd.
 
gr,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic