Timmerdosie1974

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Sychronisatie googleagenda met Samsung S6 Edge

Sinds kort synchroniseert mijn Samsung S6 Edge niet meer met mijn laptop-agenda of de agenda van mijn man. Ik heb geen instellingen gewijzigd. Erg lastig gezien er nog wel eens wijzigingen zijn in onze agenda's en wij beiden onregelmatig werken. Heeft iemand een idee waardoor het kan of hoe ik die synchronisatie weer op de rit kan krijgen?
11 Reacties 11
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Timmerdosie1974 goede vraag! Gebruiken jij en je man allebei Outlook als agenda?
Timmerdosie1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beiden Google agenda, ik bekijk hem altijd via S Planner en mijn man gebruikt de app Google agenda op zijn iPhone. Als ik er afspraken inzet of verwijder ziet hij ze niet verschijnen of verdwijnen en vice versa...
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Timmerdosie1974 , ik zie dat er een tijd niemand meer op je topic heeft gereageerd. Is het inmiddels opgelost? Zo niet, ervaar je dezelfde problemen als jij ook de Google Agenda app gebruikt?
Timmerdosie1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet opgelost helaas, Google agenda hetzelfde probleem. Paar dagen geleden Hotmail opnieuw ingesteld, toen een paar dagen synchronisatie en nu weer niet...
Anonymous
Niet van toepassing
Op welke manier zetten jullie de afspraken erin? Is dit via s planner, de laptop of via Google zelf?
Heb je al eens bij de synchronisatie instellingen gekeken? Ik zelf gebruik namelijk ook de agenda van Google (website) en dan gekoppeld aan de standaard agenda van mijn telefoon. Echter zodra ik een afspraak erin zet gaat hij bij mij meteen synchroniseren.
Tevens is er de optie om te kiezen welke agenda's gesynchroniseerd moeten worden. Ik raad je aan om dit ook overal te controleren.
Timmerdosie1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan ik synchronisatie instellingen vinden? Ik gebruik S-Planner op mijn mobiel en Google-agenda op mijn laptop. Heel mysterieus wordt er nu wel gesynchroniseerd... Maar mocht het niet meer zo zijn, dan wil ik weten wat ik allemaal na moet kijken om het te veranderen.

Anonymous
Niet van toepassing
Dit kun je terug vinden in de app van s-planner en onder het kopje instellingen en dan account in de telefoon.
Op de laptop zou het onder de instellingen moeten staan van de desbetreffende app of programma waar de agenda mee wordt beheerd.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Timmerdosie1974, is het nog gelukt aan de hand van de tip van Steven-?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic