ryansid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Service Melding

Beste Vodafone,
Ik probeer de telefonische support, echter sta al 40 minuten in de wacht!!!

Ik zit nu in het buitenland (Suriname) en heb mij Mobiele Data en Dataroaming uitstaan, echter ik krijg nu na 1 week plots de melding dat ik geen service meer heb. Ik heb de gehele week alleen gebruik gemaakt van home-Wifi verbinding, via WhatsApp.

Gaarne adviseren hoe zorg te dragen dat het weer gaat werken, aangezien ik nu niet meer bereikbaar ben
Het betreft nr. *verwijderd door moderator, svp geen persoonlijke gegevens vermelden in je bericht*

MvG
2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste ryansid,

Heel vervelend dat je nu helemaal niet meer bereikbaar bent helaas kan ik of de andere forum gebruikers je niet helpen met dit probleem en moet dit echt via de klanten service nagekeken worden.

Wat je wel even kunt proberen te doen is dat je het toestel even handmatig van netwerk wisselt door een ander netwerk te selecten in de telefoon.

Groetjes,
MrMister
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ryansid

Neem even contact op met onze klantenservice (kan ook via Twitter/Facebook/chat) zodat een medewerker voor je kan nakijken waarom je nu geen service meer hebt. Andere forumgebruikers kunnen je alleen algemene tips geven omdat zij niet in je gegevens kunnen kijken. Daarom is het forum ook niet bedoeld voor dit soort vragen. Zie ook de regels van dit topic.

Ik heb je 06nummer trouwens ook uit je bericht verwijderd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic