mifex

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen SMS gehad databundel

Ik heb geen sms gehad dat ik nog 20% van mijn databundel had. Hierdoor zit ik erg over mijn abbonement heen. Verder heb ik ineens hoge datakosten, mijn gebruik is niets veranderd. Hoe kan dit? Het lijkt wel alsof mijn databundel uit staat. Graag wil ik mijn geld terug van de keer dat ik geen sms heb gehad.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @mifex , dat zijn een hoop vragen in 1 bericht.
Via het forum is het niet mogelijk om individuele issues te behandelen. Als je je case met een Vodafone medwerker wil bespreken, dan kan dat uiteraard. We hebben legio alternatieve ingangen hiervoor. De collega kan dan kijken naar de data notificaties, is dit proces correct verlopen?

"Mijn gebruik is niets veranderd. Hoe kan dit?"
lastige vraag voor ons maar het antwoord heb je wellicht zelf bij de hand...
Wij kunnen namelijk niet zien waaraan je bundel op gaat. Dat wordt wél vastgelegd in je toestel (gegevensverbruik). Wat wij doen is meten hoeveel MB's er via het mobiele netwerk worden gebruikt. Deze gegevens zijn terug te vinden op de gespecificeerde rekening.

Gr Per

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @mifex , dat zijn een hoop vragen in 1 bericht.
Via het forum is het niet mogelijk om individuele issues te behandelen. Als je je case met een Vodafone medwerker wil bespreken, dan kan dat uiteraard. We hebben legio alternatieve ingangen hiervoor. De collega kan dan kijken naar de data notificaties, is dit proces correct verlopen?

"Mijn gebruik is niets veranderd. Hoe kan dit?"
lastige vraag voor ons maar het antwoord heb je wellicht zelf bij de hand...
Wij kunnen namelijk niet zien waaraan je bundel op gaat. Dat wordt wél vastgelegd in je toestel (gegevensverbruik). Wat wij doen is meten hoeveel MB's er via het mobiele netwerk worden gebruikt. Deze gegevens zijn terug te vinden op de gespecificeerde rekening.

Gr Per

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic