dannydw20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Orderbevestiging ontvangen

Einde van de middag heb ik een bestelling geplaatst.
Het gaat om een verlenging van mijn huidige contract.
Enkel heb ik totaal geen bevestiging gehad.
Kan ik my vodafone weer een bestelling plaaten(verlengen).
Maar is mijn einddatum wel gewoon 2 jaar vooruit gegaan(2014 naar 2016)

Wat moet ik doen?
5 Reacties 5
Sandertju

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste support crew,

Ik heb gisteren telefonisch een nieuw abonnement bij jullie afgesloten maar daar tot op heden nog geen email bevestiging van gekregen, dus ik vroeg mij af of de inschrijving wel gelukt was.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Danny, dan is je order wel verwerkt. Ik ga ervan uit dat je ondertussen een orderbevestiging hebt gekregen (door het grote aantal bestellingen zat daar afgelopen weekend wat vertraging in) maar zo niet, dan bel aub 0800 0560 (als je telefonisch besteld hebt) of 0800 0200 043 (bij online). Dat is het nummer van onze gratis order-status-lijn

SERVANT

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net mijn abonnement verlengd met nieuw toestel maar heb geen orderbevestiging ontvang.
Ik zie dat meer mensen dat probleem hebben,wat voor onzin is dat van vodafone.Denk je heden 2014 alles online te doen leverd dat ook nogeens problemen op.Mijn vraag is dan wanneer krijg ik mijn orderbevestiging en wat gaat vodafone hier iets aan doen ?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi servant, ik zie dat je reageert op een topic waar sinds november geen reactie meer in is geweest. Dat duidt niet op een reusachtig probleem toch? 😉
Neem even contact op met onze klantenservice, zij kunnen je vertellen of je order goed is verwerkt. Zij kunnen dan gelijk een signaal afgeven naar onze technische dienst dat er in jouw geval geen orderbevestiging was gestuurd.
SERVANT

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas ,bedankt heb ik gedaan.Alleen vindt dat ze dat ergens op de site konden vermelden dat als je geen orderbevestiging hebt ontvangen even contact met hun moet opnemen dan heb je al deze vragen hier niet.En trouwens dit is de eerste keer dat ik dit meemaak bij Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic