Koenwy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Internet verbinding Galaxy SII

Hallo Vodafone Forum,
 
Ik heb pas ( twee weken geleden) een Galaxy SII gekocht met Bel+SMS+Web Smart. Bellen en sms'en werkt prima, maar het is me nog niet gelukt op het internet te geraken. Thuis kan ik wel gewoon op het WiFi netwerk, maar als ik dit uitzet en op het Vodafone netwerk probeer te internetten, krijg ik altijd de boodschap "Geen Netwerkverbinding, kan geen verbinding maken met het netwerk''. Thuis en op school geprobeerd, en ik woon nabij Leiden (Warmond) dus de dekking zou geen probleem moeten zijn denk ik. Ik heb de instellingen bij Netwerkoperators nog eens nagekeken en volgens mij staat alles daar gewoon goed... Kan iemand mij helpen met dit probleem?
2 Reacties 2
Scryden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Staat er bovenin je scherm wel een dataverkeer icoontje? 2 van die pijltjes van download en upload en 3G of G of H o.i.d?
Als je je aan/uit knop ingedrukt houdt krijg je een menuutje met optie 2 Dataverkeer in en uitschakelen. Staat deze aan? Als het goed is zou het dan moeten werken...
deniessssss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem, echter staat internet wel gewoon aan via de knop waar je het over hebt. Enig idee wat het verder zou kunnen zijn?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic