Jossie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Gratis 5 Euro Beltegoed.

Ik heb nooit mijn 5 euro ontvangen bij aanmelding op de website. Vervolgens belde ik naar de klantenservice. daar werd mij verteld dat hun het voor mij zouden regelen dat ik vervolgens mij opnieuw kon aanmelden. Na dit gesprek ben ik na 24 uur gaan kijken. En het bleek dat ik dit niet tot succes was. En nog steeds mijn vod. Account had en nog altijd geen 5 euro gratis beltegoed onving.
21 Reacties 21
jamila33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nooit mij prepiad tegoed 5euro binnen gekregen waarom? en ik heb 10euro opgewaarderd en je zou 2maanden hebben ping internet enso maar ik zie niks het werkt niet me dit is me telfoon nummer&$&^$@) ( uit privacy overwegingen het nummer weggehaald ).
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Voor 5 euro beltegoed moet je je registreren voor My Vodafone. Overigens, het is niet echt slim om hier je telefoonnummer te vermelden...
rory

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb mijn 5euro niet gehad die gratis 5euro   groetjes van rory
rory

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
rory schreef:
ik heb mijn 5euro niet gehad die gratis 5euro   groetjes van rory
 
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi rory,

sorry jou post is er tussendoor geslipt.

Als je iets beter gelezen had zie je ook dat je deze ontvangt op het moment je je registreert via my vodafone. Heb je dit al gedaan en toch niks ontvangen? Dan ben ik bang dat je even met ons contact moet opnemen.

Echter met je huidige post komen we helaas ook niet verder en blijft natuurlijk giswerk in wat je wel en niet gedaan hebt. Denk hier even aan in het vervolg en misschien dat andere gebruikers dan ook sneller reageren! 😃

Groetjes,
Roy
barrie123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey royv 
Ik heb een tijdje geleden een vodafone sim gekocht en nu probeer ik me te registreren op my vodafone, en als ik daar mijn nummer invul beloven ze dat ik een sms krijg van 3000 met een code die ik dan moet invullen. Echter, dit smsje ontvang ik niet! Ik heb het al meerder keren geprobeerd en nooit een sms van 3000 of 1200 gekregen. Kunnen jullie me helpen?
Bart (15)
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Barrie,

sorry voor mijn latere reactie!

Jacker pm me je 06nummer met je naw ghegevens kijk ik even of ik het kan toevoegen 😉

Groetjes,
Roy
viviaan11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanmiddag rond 4 uur mijn simkaart gehaalt, rond 6 uur had ik alles gedaan geactiveert en aangemeld, maar ik heb ook nog geen gratis 5 euro gehad. Niks van gezien niks van gehoort.
 
mvg.
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Verplaatst, hoort niet bij: "Software" .
Kriema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb meerdere malen geprobeerd om de code te laten versturen naar mijn telnr. om de 5 euro te ontvangen. De sms komt maar niet aan.
Weet niet wat ik nu moet doen. Moet ik misschien mijn telefoon nummer mailen naar iemand dat dit gefixt wordt?
 
Gr. Kriema
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hi,
 
Je zou eens kunnen vragen of een van de moderators iets voor je kan doen, ik zie ze wel eens om een PM vragen in de Topics.
Anders zou ik via de site een mail sturen naar de Klantenservice.
 
 
onbekend

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb me geregistreerd, maar ontvang mijn gratis beltegoed niet..
zie zou me eventueel kunnen helpen..
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo onbekend, welkom op het forum.
 
Vervelend dat je het tegoed nog niet gekregen hebt, maar.....wat heb je zelf al geprobeerd?
 
Mijn eerste tip zou zijn: Heb je zelf de reacties in dit topic al gelezen? Daar staan al wat mogelijke oplossingen in.
 
En nogmaals: wat heb je al geprobeerd? Met enkel de melding dat je het tegoed niet hebt, kunnen we natuurlijk niet veel beginnen, dan zijn wij aan het raden, in plaats van je een goed advies te geven.
 
Help ons dus om jou te helpen, dan komen we er samen wel uit.
isaak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,
 
ik heb me gister geregistreerd bij vodafone voor de gratis 5 euro btg,
er stond bij dat ik eerst moest opwaarderen om het binnen te krijgen dus ik heb gister ook nog 10 euro opgewaardeerd.
maar ik heb nogsteeds geen 5 euro btg binnen....
 
mvg, isaak
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Isaak,

de 5 euro registratie actie wordt binnen 3 dagen verwerkt. Het kan dus zijn dat je deze alsnog krijgt. Mocht dat niet zo zijn na 3 dagen dan zou ik je willen adviseren contact op te nemen.

Groetjes,

Damian

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb deze ook nog niet ontvangen na registratie hoe kan dat?
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Hoi,
 
Je ziet toch het antwoord van Moderator Roy. het duurt zeker een paar dagen na de registratie eer je het ec=-xtra beltegoed krijgt.
 
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzz Ziza
lucky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb me al ander halve maand terug geregistreerd heb nog steeds geen gratis beltegoed 
hoe kan dit ?
Jerommeke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik een prepaidsimkaart voor 'vodafone'-nokia gekocht. De verkoper vertelde mij dat ik 5 euro GRATIS beltegoed krijg als ik mijn sim-card online aanmeld. Zo gezegd, zo gedaan en uw website zegt:
 
 'Hartelijk dank voor je aanvraag Er is een e-mail gestuurd naar je e-mailadres waarin je je aanvraag moet bevestigen. Na ontvangst van deze bevestiging ontvang je binnen 24 uur je gratis prepaidtegoed.'
 
dat klinkt mooi. Toch krijg ik op mijn aanmelding de volgende mail:
 
Hallo, We hebben jouw registratie ontvangen.  Je ontvangt de bonus, nadat je voor de eerste keer je prepaid-tegoed hebt opgewaardeerd. Heb je al opgewaardeerd, dan ontvang je je bonus direct. Veel plezier.
 
Excuseer!!!! NA DE 1E KEER OPWAARDEREN PAS!!! Hallo terug: u beloofd gratis beltegoed waarvoor ik eerst moet opwaarderen. Dat congrueert niet met uw website.
Ik probeer via uw service een mail naar de klanteservice te sturen. Maar die roept iets over een verkeerde authentificatie.
Mag ik u er op wijzen dat mijn ergernis nu groot wordt!!!!
 
Vriendelijk verzoek zonder eerst op te waarderen die 5 euro beltegoed te geven. Of uitleg geven waarom uw mededeling op de website niet congrueert met de mail.
 
Hoogachtend mr JIV Mekel
 
PS: ik neem aan dat u dit niet een gevalletje RADAR, KASSA, KanNieWaaZijn gaat laten worden Dus vraag niet aan mij wat ik al gedaan heb. Ik heb uw instructies gevolgd en u dient nu te presteren conform uw website
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic