Kim-Roelofs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Draadloos internet/Wifi op mijn galaxy S2

Hallo,
 
Ik heb sinds ik terug ben van vakantie geen draadloos internet meer op mijn telefoon, ook wifi doet het heel slecht, terwijl deze het altijd goed heeft gedaan. Ik ben echt een leek in dit soort dingen, ik weet dat de dataverbindingen ingeschakeld moeten zijn, dat heb ik dus ook gedaan. Aan de wifi kan het ook niet liggen want op andere apparaten doet hij het gewoon goed.
 
Ik hoop dat iemand weet waar het probleem ligt en mij een beschrijving wil geven met wat ik wel of niet aan moet vinken.
 
Alvast bedankt!
 
x Kim
2 Reacties 2
Vanes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier presies hetzelfde. Sinds ik terug ben ook geen internet meer op mijn mobiel. Heb de instelling nagekeken maar die staan gewoon nog zoals ze stonden. Hoop ook dat iemand hier antwoord op weet.
 
Gr. Vanes
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey mensen,

Het probleem kan wel aan de WiFi punt liggen, een Mobiel is iets heel anders dan een Laptop, PC of printer, het WiFi signaal is heel anders dan dat van een mobiel. De beste manier om dit te testen is om je toestel aan te melden op een andere wifi punt om te kijken of het aan het toestel ligt of aan je WiFi punt.

Ligt het aan je WiFi punt, omdat je wel kan aanmelden op een andere WiFi punt, dan neem even contact op met je kabel provider. Ligt het aan je toestel, dan bied hem ter reparatie aan bij de Vodafone winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic