Steven Vodafone wrote:
@gapper100 ik begrijp jullie frustratie maar ik begrijp ook waarom Vodafone eerst toestellen test. Ook logisch natuurlijk .
Nieuwe toestellen worden als eerste getest en daarna goedgekeurd. Het testen wordt gedaan om te checken of er een bepaald stukje software nodig is vanuit ons of een aanpassing bij de fabrikant. Zodra een toestel goedgekeurd is, wordt het uitgerold naar de toestellen. Ook Vodafone wilt natuurlijk dat nieuwe toestellen gebruik kunnen maken van 5G zonder dat er problemen zijn.
Ik hoop ook dat de Pixel 5 zo snel mogelijk toegang heeft tot 5G
@harmmulders in welke winkel was dit? Dan kan ik feedback indienen bij de desbetreffende winkel.
Hoi Steven, nee sorry dat vind ik niet echt logisch wat je schrijft “dat Vodafone eerst toestellen test”. Dit geldt dan ook voor het de concurrent netwerkbeheerders? Dus na ieder release van een toestel met een 5G SOC (welk merk dan ook) gaan ze die testen?
Daarbuiten zie ik overal de volgende verkoopszin en suggereert dit toch echt dat je gelijk op 5G kan: (zowel op de website, tv- en radioreclame, etc.etc.)
--quote--
Al meer dan 80% van onze klanten kunnen ons 5G-netwerk in hun woonplaats gebruiken. Heb je een telefoon die geschikt is voor 5G en een abonnement met toegang tot 5G? Dan maak je automatisch gebruik van 5G waar er dekking is. Op plekken waar dat niet zo is, schakel je naar 4G. Zo heb je altijd de beste verbinding.
--unquote--
Misleidende tekst of niet?! Enfin...ik zie dit probleem ook al op diverse media voorbij komen, dus ga ik er vanuit de Vodafone hier toch echt achteraan gaat om dit op te lossen.
Groetjes Ray.