Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
ik heb alles om het te laten werken: een geschikt RED abonnement met dito data abonnement en een Samsung S20+ toestel. Midden in het dekkingsgebied volgens het Vodafone kaartje. Maar geen 5G. Overigens meestal ook geen 4G. Of 3G.
Eigenlijk heb ik in plaats van welke G dan ook meestal een E.
En dat is ver weg van de snelheid waarvoor ik betaal. Ik zou hiervoor graag een oplossing zien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bellen en sms'en gaat wel gewoon zonder problemen neem ik aan @theo.orie ? Mocht bellen nou ook niet goed binnenhuis, dan heb ik gelukkig wel een handig topic voor je. Je leest hier meer over bellen over WiFi/4G. Heb je trouwens alleen problemen met het netwerk in huis of ook als je naar buiten gaat?
Nu is het wel zo dat sinds februari 2020 het 3G netwerk langzamerhand zal worden uitgefaseerd, straks kun je alleen nog gebruik maken van 2G/4G/5G. Trouwens dat is alweer een hele tijd dat iemand de 3G signaalversterker naar boven roept ;). Dankzij 4G en 5G is een signaalversterker verleden tijd!
Even terug naar je probleem, zou je even kunnen checken of het resetten van je netwerkinstellingen werkt (je moet achteraf wel even opnieuw je WiFi en Bluetooth instellen).
Mocht je trouwens een ander toestel hebben dan zou je eventueel de simkaart kunnen swappen. Dan check je met het andere toestel of je daarmee wel 4G hebt.
Hoi @theo.orie ,
Prachtig toestel! Wel jammer dat je geen gebruik kunt maken van 5G.
Misschien dat we met de volgende stappen ervoor kunnen zorgen dat je toestel weer soepel kan internetten.
Bedankt!
Ik heb altijd de allerlaatste update geïnstalleerd en 2G/3G/4G/5G staat op automatisch.
Bij het nalopen van de APN instellingen waren er verschillen. Nieuwe APN aangemaakt met de voorgestelde instellingen en, waarempel, ik zie soms een 4G (en heel soms zelfs 4G+) icon verschijnen. Dat is verbetering. De verbinding zakt dan wel weer weg naar de welbekende E.
Nu zou het nog aardig zijn om ook eens een vol balkje te hebben met ontvangst streepjes. Dit is overigens een ouder probleem waarvoor ik in het 3G tijdperk een vodafone signaalversterker in het stopcontact had.
Bellen en sms'en gaat wel gewoon zonder problemen neem ik aan @theo.orie ? Mocht bellen nou ook niet goed binnenhuis, dan heb ik gelukkig wel een handig topic voor je. Je leest hier meer over bellen over WiFi/4G. Heb je trouwens alleen problemen met het netwerk in huis of ook als je naar buiten gaat?
Nu is het wel zo dat sinds februari 2020 het 3G netwerk langzamerhand zal worden uitgefaseerd, straks kun je alleen nog gebruik maken van 2G/4G/5G. Trouwens dat is alweer een hele tijd dat iemand de 3G signaalversterker naar boven roept ;). Dankzij 4G en 5G is een signaalversterker verleden tijd!
Even terug naar je probleem, zou je even kunnen checken of het resetten van je netwerkinstellingen werkt (je moet achteraf wel even opnieuw je WiFi en Bluetooth instellen).
Mocht je trouwens een ander toestel hebben dan zou je eventueel de simkaart kunnen swappen. Dan check je met het andere toestel of je daarmee wel 4G hebt.
Hey @theo.orie . Welkom hier!
Ik zie dat je al in de goede handen van @SamsungExpert bent, voor hulp :-). Hoe gaat het nu?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...