brulkjaer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 5 euro tegoed ontvangen na registratie Free Sim

Ik heb geen 5 euro beltegoed ontvangen, na registratie op MyVodafone, zoals in de folder beloofd werd bij de Free Sim. In de folder staat letterlijk:
"als je nu een account aanmaakt op My Vodafone, dan krijg je bij je eerste opwaardering eenmalig van ons €5 registratiebonus gratis op je prepaidkaart bijgeschreven"
Beide heb ik gedaan, maar geen 5 euro beltegoed ontvangen.

Het wordt nog gekker als ik de algemene voorwaarden bekijk. Daar staat doodleuk dat gratis pre-paidkaarten geen rechthebben op 5 euro beltegoed...

Ben ik er dus mooi ingeluist door die folder....


6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @brulkjaer

Het klopt dat je normaal gesproken bij een prepaid simkaart €5,- bonus tegoed krijgt. Bij een Free-Sim is dit echt niet het geval. Wat in de voorwaarden staat klopt dus.
brulkjaer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jawel, ook bij Free-sim krijg je 5 euro!
Dat staat ook nog eens op de folder die bij de Free-simkaart zit.
Letterlijke tekst:
"€5 gratis beltegoed? Als je nu een account aanmaakt op My Vodafone, dan krijg je bij je eerste opwaardering eenmalig van ons €5 registratiebonus op je pre-paidkaart bijgeschreven."

Ik heb een account aangemaakt en een opwaardering gedaan. Hiermee heb ik aan de voorwaarden voldaan.
Maar de 5 euro is niet bijgeschreven.
Wanneer kan ik die wel verwachten?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben het nogmaals even nagevraagd. Je krijgt inderdaad € 5,- registratiebonus bij een Free Sim. Indien je deze nog niet hebt ontvangen is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan met de registratie. Raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen ze het even voor je nakijken.
Gonnie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook een Free Sim en ook nog geen gratis 5 euro oontvangen, wel account aangemaakt en opgewaardeerd met 10 euro.
Waar blijft de 5 euro
Diana131969

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook geen 5 € ontvangen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Diana131969 en @Gonnie,

Dat is lastig! Om de bonus te ontvangen moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Op deze website kun je het volledige overzicht vinden. Zodra aan alle voorwaarden is voldaan ontvang je de bonus automatisch. Het kan wel even duren, je ontvangt de bonus niet altijd binnen een aantal uren. In sommige gevallen kan het verwerken een aantal dagen duren.

Mocht je het na een aantal dagen nog niet hebben, dan staat de klantenservice uiteraard voor je klaar om het verder na te kijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic