Hoi
stakie75 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Via
http://voda.fo/ne/3ugam raad ik je aan om de Network check te doorlopen. Hierdoor kun je achterhalen of er werkzaamheden, blokkades etc. actief zijn op je nummer of postcode. Zijn er geen storingen etc. dan kun je aan het einde een onderzoek laten aanmaken voor de Network crew. Zij kunnen achterhalen wat er aan de hand is.
Wel raad ik je aan om van te voren de simkaart eens in een ander toestel te stoppen. Hierdoor kun je uitsluiten of het probleem niet in het toestel ligt. Ligt het bij de simkaart, dan raad ik je sowieso een simwissel aan. Dit kun je doen in een Vodafone winkel. Daarnaast zou je je toestel ook eens een volledige reset kunnen geven (let op, maak altijd een backup van je toestel). En doorloop je instellingen nog eens, misschien staat deze niet goed ingesteld op 4G.
Verdere vragen kan je stellen bij de
klantenservice van Vodafone, die kunnen namelijk in het systeem kijken. Een privé bericht sturen naar Vodafone via
Facebook en/of
Twitter kan ook. Maar ik denk dat met bovenstaande al wel wat oplost.