JDruyts
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 4G met red F 2 abonnement

had eerst wel 4G met mijn red abonnement, maar door een fout van Vodafone werd ik afgesloten, dit is opgelost, maar nu krijg ik alleen nog maar 3G! Hoe kan dit? Zou graag weer 4G willen omdat mijn abonnement dit ook ondersteunt!
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 439Oplossingen
  • 893Likes
Your welcome JDruyts :)! Heb je later nog andere vragen kun je deze ook stellen via het forum.

Fijne avond verder.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 439Oplossingen
  • 893Likes
Hi JDruyts,

Je abonnement ondersteund dus 4G als ik zo lees?

Je toestel moet 4G ready zijn als je toestel 4G ondersteund kun je dan even kijken bij de instellingen en dan tussen mobiele netwerken kiezen voor de optie 4G/LTE. Als je toestel alleen 3G ondersteund is daar verder helaas niets aan te doen.
Controleer ook of je locatie 4G ondersteund via de dekkingskaart.
JDruyts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank samsung expert!
Probleem opgelost
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 439Oplossingen
  • 893Likes
Your welcome JDruyts :)! Heb je later nog andere vragen kun je deze ook stellen via het forum.

Fijne avond verder.

Bekijk in context

JDruyts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
????????????????

Uitgelicht topic