Wepsi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G.

Is dat nou normaal? Dat als je vodafone belt en zegt dat je niet kan bellen en geen internet hebt.... Er gewoon word gezegd: ja mevrouw we hebben geen 3G bij u in de wijk en dat gaat voorlopig ook nog niet gebeuren... Dan gaat u toch gewoon op u wifi thuis?

Dus daar betaal ik een duur abonnement voor? Om vervolgens op mijn eigen internet verder te moeten...
En wat als ik even boodschappen ga doen? Moet ik dan maar zonder zitten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Wepsie, ik kan het abonnement niet voor je opzeggen. Ik heb geen persoonlijke info omtrent je contract dat je hebt afgesloten. Zou je hier gebruik van willen maken dan adviseer ik je contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Je kunt op de link klikken voor meer info over het opzeggen van je abo: http://voda.fo/ne/dnk0p

Bekijk in context

9 Reacties 9
hajar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan ook sinds gister niet bellen. Kan wel gebeld worden. Internet lukt wel gewoon. Pffff klote netwerk
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Op welke postcodes hebben jullie problemen dan? Dan kijk ik het na. Je kunt altijd overschakelen naar 2g.

Wepsi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
8941ae, dit is al nagekeken. Maar ik heb dus het probleem dat ik gewoon vaak geen internet en telefonie heb in de wijk.
Wepsi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ook 2g werkt slecht!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Wepsi, ik zie dat de 3G dekking daar in de wijk inderdaad niet erg goed is. Het is zo te zien een nieuw-bouwwijk die er nog niet lang staat, klopt dat?
Dat is ook de reden dat er nog weinig dekking is. Enerzijds zijn het goed geisoleerde huizen, maar anderzijds is het plaatsen van een nieuwe mast een vrij tijdrovend proces.

Er moeten vergunningen komen (waar vaak protest tegen aangetekend wordt), er moet een geschikte locatie gevonden worden en dan moet de eigenaar van die grond de mast nog op die grond willen hebben.

Er is wel verbetering gepland maar die zal hierdoor in de nabije toekomst niet gerealiseerd kunnen worden.
Zou in de tussentijd een femto-cel een oplossing zijn? http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/netwerk_en_dekking/SignaalPlus/
Wepsi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat verhaal had ik begrepen, maar ik ga absoluut geen 85 euro betalen voor iets wat niet aan mij ligt.
Een ander betaald hetzelfde abonnement en krijgt gewoon wat hem word beloofd.
Ik vind dat als je geen verbinding ergens hebt je geen abonnement moet verkopen voor diegene die daar wonen!
Ik wil graag dat mijn abonnement word stopgezet,
Ik ga niet nog anderhalf jaar betalen voor een service die ik niet krijg! Ik heb al 6 maanden teveel betaald.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Wepsie, ik kan het abonnement niet voor je opzeggen. Ik heb geen persoonlijke info omtrent je contract dat je hebt afgesloten. Zou je hier gebruik van willen maken dan adviseer ik je contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Je kunt op de link klikken voor meer info over het opzeggen van je abo: http://voda.fo/ne/dnk0p
Angela2104

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dus exact hetzelfde! Ook al 1,5 jaar een abbo tot nu toe wat nog tot februari loopt en in mijn woonplaats (Zundert) totaal geen 3g verbinding, niet in huis, rest van het dorp niet.. ook in Zeeland waar ik dus elk weekend zit GEEN 3g!!! Alleen dat rotte 2g waarbij ik 10 minuten moet wachten op een facebookpagina of email verbinding en nu heb ik in 3 weken vakantie in zeeland 30 euro extra moeten betalen terwijl ik daar op 2g zat..ja 30 euro extra zo kan ik het ook... als ik10x langer moet wachten op een pagina tot die opent..kan ik ook de kosten wel doorberekenen ja!!
Heb al vaak genoeg met vodafone gebeld en gemail met de vraag hoe dit komt..en ze geven aan dat zelfs in de toekomst geen andere/nieuwe masten in Zundert of omgeving komen.. oftewel ik heb gewoon pech en moet het hier maar mee doen!!
Ik was overgestap van Tmobile naar Vodafone in de hoop dat ik dan wel overal bereik had en op internet kon (waar ik ook genoeg voor betaal) maar vervolgens aan de telefoon word ik afgescheept en word er maar gezegd: koop maar een apparaat van Vodafone voor 80 euro voor in huis heb je itnernet...
Echt een lachertje is het...
Wat moet ik nu doen dan.. of wat kan je nog doen?? Vodafone blijft me maar afschepen en zeggen : Sorry kan niks voor u doen...terwijl ik duidelijk heb gevraagd toen ik mijn abbo afsloot of in Zundert goed genoeg bereik had voor bellen/smsen en internet... ik betaal voor 3g en niet voor dat rotte 2g wat zelfs ook al niet werkt!
Grts Angela
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Angelas 2104,

Je hebt deze vraag al (2x) eerder gepost. Jouw vragen over Zundert staan hier bij elkaar. Laten we daar verder praten. Wel zo overzichtelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic