Kasperg

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen 3G wel WiFi

Hoi

Hoe kan het dat vandaag mijn nieuwe bundel is ingegaan van de maand maar heb geen 3G maar wel WiFi.

Groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kasperg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hai

Opgelost heb mijn tel uit en aan gezet en nu is het goed
Dank je

Groet

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 898Likes
Hi! @Kasperg ,

Wat raar zeg. Heb je misschien al even gekeken wat er staat bij de MyVodafone app? Kijk even bij je mobiele netwerk instellingen of deze goed staat.
Kasperg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi in mijn Vodafone app staat dat ik gewoon mijn normale data bundel moet hebben en mijn 3G staat gewoon aan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 898Likes
Hi! @Kasperg ,

Zijn er andere in je buurt die wel gebruik kunnen maken van het Vodafone netwerk op ook 3G? Als je dit zou kunnen vragen kan dit meer opheldering geven.
Kasperg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi

Ja er zijn anderen in mijn buurt die wel 3G hebben
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 898Likes
Hi! @Kasperg ,

Kijk anders even of je de simkaart kunt verplaatsen naar en ander toestel maar ik neem aan dat je en iPhone hebt?
Hiermee heb je eerder en bericht gepost of....?

Anders kun je morgen even langs bij en Vodafone winkel om 't toestel en check te doen of alles goed is want als andere wel gebruik kunnen maken van het netwerk en jij niet klopt er iets niet.
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Hi @Kasperg

We kunnen er in ieder geval van uit gaan dat het geen storing/onderhoud is, aangezien andere gebruikers wel 3G hebben in de buurt. mits dit ook Vodafone gebruikers zijn

Geeft je toestel wel signaal weer (balkjes/bolletjes)?
Kun je bellen?

Zo ja, check dan eens je APN instellingen: Instellingen >Mobiel netwerk> Mobiel datanetwerk.


  • Particulier abonnement: Live.vodafone.com (gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet meer vereist)
  • Zakelijk abonnement: Office.vodafone.nl (gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet vereist)

Check vervolgens ook of mobiel data aan staat: Instellingen >Mobiel netwerk

Start vervolgens voor de zekerheid je toestel opnieuw op.

Kasperg
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hai

Opgelost heb mijn tel uit en aan gezet en nu is het goed
Dank je

Groet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic