BasT schreef:
o0sYkOo0o schreef:
Bas,
Wat heb ik hier van gemerkt in die 10 dagen? NIKS! Misschien moet je extra je best doen (zoals eerder gezegd: lef tonen en bespreken met je leidinggevende voor een andere betere oplossing oid) en zorgen voor restitutie!
Even afgezien van de juridische aspecten & verplichtingen zoals de algemene voorwaarden waar je voor getekend hebt, ingebrekestellingen, wettelijk geregelde redelijke (NB: redelijke gezien de aard vh defect) termijn om het op te lossen, etcetera.
Is een geldelijke compensatie tegenwoordig echt nog het enige signaal dat je "je best doet"?
Simpel gezegd: ja.
Waarom? Men betaald een maand bedrag om een maand lang gebruik te kunnen maken van diensten.
Een maand, niet een week, 16 dagen, nee een maand. Als ik van die maand de helft geen gebruik KAN maken van die diensten is het raar er wel voor te betalen.
Het is en blijft mooi schermen met de voorwaarden enz, maar Vodafone als bedrijf heeft ook plichten. dat is niet iets wat puur voor de klant is weg gelegd.
Met alle storingen van de afgelopen tijd heeft Vodafone niet de diensten kunnen leveren zoals overeen gekomen.
Is 100% foutloos te verwachten? Nee maar de problemen stapelen zich op en dat is duidelijk te zien op het forum. En dat zijn de mensen die WEL klagen, wie weet hoeveel er nog zijn.
Maar Sky had het al eerder aangegeven, Vodafone is niet bereid naar zichzelf te kijken in deze, of andere, en klanten op enige wijze tegemoet te komen buiten een "sorry maar het moet maar even"
Voor Vodafone is alles redelijk als het in hun straatje past, dan is 10 dagen (of in Groningen 2 maanden) redelijk, is werken op gsm ipv 3G redelijk, is je telefoon steeds opnieuw opstarten redelijk, nieuwe sinkaarten halen, redelijk, Signaalplus kopen redelijk, je sim in andere toestellen doen redelijk terwijl het duidelijk is dat het niet aan het toestel ligt, is "we kunnen verder niets doen" redelijk.
dus ja, doe eens een redelijke tegemoetkoming...