MaartjeP schreef:
Hi Syk,
Ik snap jullie denkwijze maar ik heb ook niet áltijd bij Vodafone gewerkt en ben dus zelf ook wel eens klant geweest bij een provider en ik weet dus wel degelijk hoe irritant en vervelend het kan zijn als een dienst niet naar behoren werkt. 😉
Vodafone heeft niet maar enkele masten in Nederland staan maar een heleboel. En hoe meer masten, hoe groter de kans dat er met een mast iets mis gaat of dat er werkzaamheden moeten plaatsvinden. Ook worden natuurlijk eerder de negatieve klachten of opmerkingen op internet geplaatst waardoor het eerder lijkt dat we alleen maar dingen fout doen. Er zijn natuurlijk ook een heleboel klanten die geen contact met ons opnemen omdat ze simpelweg tevreden zijn met de service die we bieden.
We respecteren jullie meningen natuurlijk maar we vinden het wel erg jammer om te horen dat jullie er zo over denken. Wij doen namelijk wel echt ons best om zoveel mogelijk informatie te krijgen en om deze informatie ook naar jullie toe te communiceren. Werkzaamheden die gaande zijn in een bepaald gebied posten wij in het Fast Forward board zodat jullie dit kunnen opzoeken. Daar communiceren we ook als de werkzaamheden opgelost zijn.. Het zou best kunnen dat jullie specifieke postcode er niet tussen heeft gestaan maar jullie moeten er rekening mee houden dat een mast maar een bepaald aantal verbindingen aan kan en als er een mast (door werkzaamheden) minder goed beschikbaar is dan kunnen de omliggende masten daar ook overlast van ervaren. Dit zullen onze klanten dan ook merken.
We doen die werkzaamheden in ieder geval niet voor niets. We doen deze juist om onze service en ons netwerk te verbeteren.
"Vodafone heeft niet maar enkele masten in Nederland staan maar een heleboel. En hoe meer masten, hoe groter de kans dat er met een mast iets mis gaat of dat er werkzaamheden moeten plaatsvinden."
Daar moet ik smakelijk om lachen.
Want:
Als men 10 masten heeft en er valt er 1 uit moeten de zelfde mensen in die cel op 9 masten verder. Als er ipv 10 nu 100 masten staan en er valt er 1 weg kan men op 99 verder.
Zie je waar ik heen ga? Meer masten is, naar jou / jullie idee, ook meer kans op storing, maar ook meer opvang als er wat stuk gaat. Punt is dat er niet bijgebouwd wordt maar alleen hersteld.
"Ook worden natuurlijk eerder de negatieve klachten of opmerkingen op internet geplaatst waardoor het eerder lijkt dat we alleen maar dingen fout doen. Er zijn natuurlijk ook een heleboel klanten die geen contact met ons opnemen omdat ze simpelweg tevreden zijn met de service die we bieden."
Zie hierover mijn eerdere tirade.
er is de laatste tijd VEEL meer verslechterd. Mij maak je niet wijs dat er nu minder klachten zijn dan voorheen. Ook jullie moeten inzien dat de diensten achteruit zijn gegaan. En omdat niet iedereen klaagt wil niet zeggen dat iedereen tevreden is. Ik klaag ook niet over files, betekend niet dat ik ze leuk vind of dat het prima is gesteld met de Nederlandse wegen.
"Het zou best kunnen dat jullie specifieke postcode er niet tussen heeft gestaan maar jullie moeten er rekening mee houden dat een mast maar een bepaald aantal verbindingen aan kan en als er een mast (door werkzaamheden) minder goed beschikbaar is dan kunnen de omliggende masten daar ook overlast van ervaren. Dit zullen onze klanten dan ook merken." Zie eerdere opmerking. Waar blijven die extra masten dan? Het is toch overduidelijk dat het huidige netwerk de capaciteit niet aan kan? En als we geen bereik / service hebben is het dus maar hopen op informatie over de oorzaak?
Als ik een eigen zaak zouhebben en zo te werk zou gaan zou ik het einde van de maand niet redden...