Linda1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G meer op iPhone 4

Mijn man heeft een iPhone 4 en nu werkt zijn 3G niet meer alleen WiFi zijn instellingen staan goed wat kan ik doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Linda1,

Dat is vervelend. Wat je kunt proberen is zijn simkaart in een ander toestel stoppen en een werkende simkaart in zijn toestel om te zien of het aan de simkaart ligt. (Dit kun je tevens uitvoeren in een Vodafone winkel) is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe simkaart.

Bij zijn instellingen moet mobiele gegevens aan staan (instellingen-mobiele netwerk) en bij data netwerk moet of de son office.vodafone.nl staan of live.vodafone.com (dit heeft er mee te maken of hij zakelijk is of particulier)
Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone

Tevens kun je hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen in het systeem zien of de simkaart correct is aangemeld op het netwerk, of er een storing is en of er een blokkade opstaat en waarom.

Ik hoop dat je hier wat mee verder komt.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Linda1,

Dat is vervelend. Wat je kunt proberen is zijn simkaart in een ander toestel stoppen en een werkende simkaart in zijn toestel om te zien of het aan de simkaart ligt. (Dit kun je tevens uitvoeren in een Vodafone winkel) is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe simkaart.

Bij zijn instellingen moet mobiele gegevens aan staan (instellingen-mobiele netwerk) en bij data netwerk moet of de son office.vodafone.nl staan of live.vodafone.com (dit heeft er mee te maken of hij zakelijk is of particulier)
Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone

Tevens kun je hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen in het systeem zien of de simkaart correct is aangemeld op het netwerk, of er een storing is en of er een blokkade opstaat en waarom.

Ik hoop dat je hier wat mee verder komt.

Groetjes stevied86
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
stevied86
Alle APN'en en bijbehorende gebruikersnamen en wachtwoorden zijn altijd helemaal in kleine letters.
Anonymous
Niet van toepassing
Sorry typfout 🙂 ik zal Office aanpassen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
En Vodafone (gebruikersnaam en wachtwoord)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Linda1 , hebben bovenstaande tips je geholpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic