LeCcY

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G internet

Ik heb al sinds enige tijd het probleem dat ik geen 3g internet heb als ik buiten loop. Wel het 'normale' g internet maar geen 3g. Hij is dus ook onwijs traag met laden van eigenlijk alles: facebook, internet, fotos in de mail
 
Probleem is er sinds een week of 2 denk ik, daarvoor deed hij het gewoon prima.
 
Iemand een idee?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LeCcY
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,
 
Klopt, ik heb inderdaad een S3.
 
Overigens zet ik mijn toestel inderdaad nooit uit, dacht dat dat eigenlijk niet meer hoefde met smartphones.
Hoe dan ook, heb hem even uitgezet en hij doet het inderdaad meteen weer perfect!
 
Ga ik hem voortaan maar weer uitzetten!

Dankje!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi LeCcY,

Welkom op ons forum. Je hebt je post in het Samsung S3 - board geplaatst. Ik neem daarom aan dat je dit toestel hebt?

Wat vreemd dat je 3G internet ineens is weggevallen. Aangezien je wel kunt internetten op 'normaal G' lijkt het niet aan je instellingen te liggen.
Vraagje: Zet je je toestel regelmatig uit? Als er een storing is geweest, kan het zijn dat je toestel daarna geen nieuwe update meer heeft gemaakt. Probeer daarom 1x per week je toestel minimaal een half uurtje uit te zetten, zodat je een nieuwe aanmeldihng op het netwerk maakt. Wil je dit eens proberen?
LeCcY
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,
 
Klopt, ik heb inderdaad een S3.
 
Overigens zet ik mijn toestel inderdaad nooit uit, dacht dat dat eigenlijk niet meer hoefde met smartphones.
Hoe dan ook, heb hem even uitgezet en hij doet het inderdaad meteen weer perfect!
 
Ga ik hem voortaan maar weer uitzetten!

Dankje!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic