RvdSteen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G en zeer slecht GPRS in 3763 Soest

Ik heb sinds vandaag zeer slecht bereik hier in Soest (3763).
 
De telefoon uitgezet, batterij verwijdered en weer terug geplaatst... Helaas niks.
Tot vandaag prima 3G en GPRS...
16 Reacties 16
RvdSteen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zie net op een ander forum dat ze hier met het netwerk bezig zijn... Kan Vodafone dat misschien iets duidelijker maken? Thanx!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Op ons fast Forward board zetten we de geplande werkzaamheden iedere dag neer.

Zoek op postcode en ontdek of er werkzaamheden worden uitgevoerd in jouw buurt Dit staat erbij op de hoofdpagina. Altijd even daar kijken dus 🙂
Salazar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
I checked your fast forward and I do not see anything about 3763. I do see something about 3763 TN - but it says solved.
 
I have 2 Vodafone subscriptions and both lost the 3G connection around the same time on Friday. I called Vodafone and was told that they were working on the network but they did not know when it would be fixed.
 
Can anyone inform this?
 
thanks!
TPM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook sinds de donderdag van het "onderhoud" geen data verbinding meer.
Daarnaast ben ik ook erg slecht bereikbaar waar dat eerder niet zo was.
 
Wanneer komt hier een oplossing voor?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb de opgelost melding even verwijderd. Er vinden nog steeds werkzaamheden plaats.

I removed the solved message, the planned activities are not over yet.
TPM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok.
Maar wanneer wordt verwacht dat dit opgelost is?
Inmiddels al een halve week is een beetje belachelijk natuurlijk!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Daar hebben we helaas geen informatie over. We gaan ervan uit dat het op korte termijn is verholpen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor het geduld.
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Slechte zaak hoor. Dit is nu al de 6e dag! Jullie moeten nu toch onderhand wel weten wat er aan de hand is?
Wordt dit gecompenseert?
 
Hier staat verder ook geen nuttige info: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/3764-TN-Soest-Netwerkverbeteringen/td-p/90954
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dag 7 zonder 3G! pfff... goed hoor Vodafone! we worden ook goed op de hoogte gehouden...
Peeteh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij deze de melding dat er al jaren (heeft dus niets met onderhoud te maken!) een zeer slecht 3G datanetwerk beschikbaar is rond de rotonde op de kruising Dalweg/Steenhofstraat in Soest. Zelfs het GPRS netwerk is zo slecht dat apps het niet doen.
 
Misschien een mast erbij plaatsen of de capaciteit van een aanwezige mast vergroten? Dit is namelijk erg vervelend.
 
Overigens kan ik zo nog 5 locaties noemen die heel slecht zijn wat dataverker betreft. Een paar voorbeelden: rond Paleis Soestdijk op de weg naar Baarn is geen datanetwerk beschikbaar en op de N234 ter hoogte van de kruising met de Gezichtslaan in Bilthoven valt zelfs het telefoonsignaal volledig weg, dus bellen kan daar ook niet.
 
Wordt er iets gedaan met deze melding?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

Ik probeerde het probleem al sinds gisteren voor jullie te escaleren 😞 maar dat is inmiddels gelukt.
De technisci zijn het aan het onderzoeken aangezien de werkzaamheden afgerond waren. Ik heb aangegeven dat jullie nog altijd problemen hebben.

Het lijkt me nuttig als we alvast telefoonnummers en postcodes gaan verzamelen, mochten ze dit voor het onderzoek nodig hebben dan kunnen we het direct aan ze doorgeven 🙂

Kunnen jullie deze gegevens per privébericht sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan?

Alvast bedankt 🙂
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Postcode en telefoonnummer gestuurd
peppie_1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Postcode en telefoonnummer gestuurd
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het werkt weer! Yeahhh
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Yay:D Fijn om te horen!

Ik raad iedereen aan die geen nummer gestuurd had aan om even 10 minuten het toestel in vliegtuigmodus te zetten, zo krijg je vanzelf een nieuwe update op het netwerk. Degenen die 06 nummer gestuurd hadden had ik zelf een nieuwe aanmelding voor gemaakt.

Ben benieuwd of het bij de rest ook weer werkt 🙂
Salazar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
 
Both my phones worked in Soest yesterday and this morning.
 
However from about 12:00 hrs today one of my phones (the private one) has no data connection. I called Vodafone and was told that there was still a problem and they could not tell me when it would be solved.
 
I have had connection problems (more with calling and less with data) since I started with Vodafone end June 2013. I have had 5 iphones (3 new ones from Vodafone and 2 loan phones from Dynalogic) and have had my SIm card changed.
 
In August I requested that an " onderzoek" be done. The results were that there was a problem and someone would call me with a solution in 3 days. No one called. When I called Vodafone I was told that due to the other problems in Soest they could not do anything now.
 
I will send my number as you requested via privae message.
 
I would really like my phone to work in Soest. It works great in Limburg!!!
 
Any news on when the curremt problme will be solved?
 
(by the way - you can write in Dutch to me)
 
kind regards
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic