Buffel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3, 4 of 5 G maar Edge. Hoe kan dit?

Hallo,

 

Ik heb een Samsung S8.

Ik luister graag naar muziek en gebruik Vaak YouTube via Bluetooth als ik in de auto zit.

Ik heb dan draadloze oortjes in.

Sinds een paar weken zodra ik YouTube opstart dan blijft het maar laden en laden en pas na een aantal minuten krijg je 1 reclame te zien, dan gaat weer het laden beginnen totdat reclame 2 er is en daarna weer laden, laden en uiteindelijk de video.

Hier heb ik nooit geen last van gehad en ik vraag me af wat er aan de hand is, en of meer mensen hier last van hebben.

Ik heb geprobeerd om thuis de wifi aan en uit te zetten.

Via instellingen van alles al geprobeerd via een ander kanaal te gebruiken en daarna weer terug te switchen naar Vodafone netwerk, maar helaas. het werkt niet.

Ik hoop dat hier iemand een antwoord weet.

Alvast bedankt.

 

Gr, Jacquelien.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Goedemorgen @Buffel,
Fijn om te lezen dat het nu alweer iets beter gaat met je! 
Het kan zijn dat de aanmelding op het netwerk te oud was. 
Gelukkig hebben we dit op deze manier kunnen oplossen voor je en werkt het weer :).

Heel graag gedaan! 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Buffel. Goedemiddag. 

 

Wat irritant dat het zo slecht lukt om je youtubefilmpjes af te spelen. Zo is het natuurlijk niet lekker luisteren. 

Wat er precies misgaat, dat kan ik niet zo 1,2,3, zeggen. Je hebt het erover dat je je wifi thuis uit en aangezet hebt. Maar het gaat om de verbinding onderweg (met je mobiele data dus) toch? Je hebt het ook over een ander kanaal. Wat bedoel je hier precies mee? 
Hoe gaat het wanneer je een andere dienst gebruikt om muziek af te spelen, zoals spotify? Laadt die wel goed? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Heb je nog een update voor ons @Buffel? We hebben helaas nog niets van je vernomen.

Buffel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Steven Vodafone

Sorry voor mijn late reactie, dat is niet de bedoeling. 

Ik bedoel met ander kanaal dat ik via de instellingen heb geprobeerd om te kijken of ik de edge weg kan krijgen.

Spotify heb ik niet, is een betaalde dienst en helaas is daar geen geld voor. 

Ik blijf edge krijgen ipv 4 of 5G. 

Ik kan ook nergens een storing ontdekken in mijn buurt.

Dank je voor de na controle zeg maar hahaha. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Heb je in het toestel aan staan dat je gebruik mag maken van 2G, 4G (en indien mogelijk) 5G? Dit staat bij de gegevens van je netwerk @Buffel
Kun je de gegevens eens in je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan controleer ik eens de instellingen bij ons. 

Buffel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone Ik heb een screenshot gemaakt. Zo heb ik de instellingen staan. 

Welke gegevens bedoel je? Wat wil je precies hebben?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Ik bedoelde netwerkmodus, maar daar staan de instellingen goed. Ik heb de aanmelding gecontroleerd op het netwerk en de instellingen. Deze zijn juist. Ik heb wel voor de zekerheid je nummer opnieuw aangemeld op het netwerk.
Kun je eens het toestel herstarten en Wifi uitzetten? Krijg je dan wel 2G of 4G in beeld? 

Mocht dat niet werken, kun je de simkaart eens testen in een ander toestel @Buffel 

Buffel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor de hulp alvast.

 

Ik zal vanavond de gsm opnieuw opstarten en de Wifi aan en uitzetten. 

Dit laat ik je dus nog even weten.

 

Ik heb helaas geen ander toestel in huis dus dit kan ik niet testen helaas.

Ik kan even proberen of ik morgen iemand kan vragen of ik hun toestel mag proberen.  @Steven Vodafone 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Buffel ,

Je mag altijd langs een Vodafone winkel gaan, daar kan eventueel een kruistest worden gedaan. Dan zal de simkaart uit je toestel worden gehaald en in een ander toestel worden geplaatst.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Had je de simkaart nog kunnen testen in een ander toestel @Buffel? En heeft de reset geholpen?

Buffel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Steven Vodafone

Ik kon woensdagavond niet aan een telefoon komen dus heb ik gisteren de telefoon opnieuw opgestart en op mijn werk is er geen WiFi en zag ik 3g staan.

Ik ben alleen vergeten om YouTube op te starten buiten dus dat ga ik vandaag nog doen. 

Dank je wel. 

 

 

@SamsungExpert

Dank je wel voor je advies, als de reset niet werkt met YouTube ga ik langs de winkel. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Graag gedaan! Ik hoor graag hoe het afloopt @Buffel!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Heb je nog een update voor ons @Buffel?

Buffel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone

Ik kon niet eerder reageren, ik was ziek. Geen corona gelukkig maar een griep. 

Ik heb geen problemen meer met YouTube video's afspelen. 

Er staat nu 4G en geen haperingen meer. 

De reset of opnieuw aanmelden heeft gewerkt. 

Hoe kan het dat ik niet aangemeld meer stond? 

Heel erg bedankt voor de hulp en het geduld met wachten. 

Gr, Jacquelien 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2191Likes

Goedemorgen @Buffel,
Fijn om te lezen dat het nu alweer iets beter gaat met je! 
Het kan zijn dat de aanmelding op het netwerk te oud was. 
Gelukkig hebben we dit op deze manier kunnen oplossen voor je en werkt het weer :).

Heel graag gedaan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic