Hoi
Lars153 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is natuurlijk heel vervelend. Je prepaidkaart werkt zodra je deze in je toestel doet en op het netwerkt komt. Je prepaidbundel activeer je via My Vodafone, of door te sms'en naar 4000. Je bundel is geldig gedurende de periode waarvoor je hem afsluit en verlengt automatisch zolang je voldoende tegoed hebt. Ben je door je tegoed heen? Dan stopt je bundel vanzelf en betaal je het standaardtarief.
Normaal gezien zou deze dus gelijk met 10GB klaar moeten zijn. Neem anders contact op met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten. Deze mensen kunnen even voor je kijken wat er nu aan de hand is. Misschien moet het nog door het systeem en is het vanavond al bijgeschreven?!
Als je je geregistreerd hebt dan zou je ook even kunnen kijken door in te loggen via
My Vodafone op je browser. Misschien staat het daar wel goed. Als het daar wel goed staat maar op je My Vodafone app niet, delete deze app en installeer hem nog een keer en probeer nog eens in te loggen.
Succes en laat nog even weten of het is gelukt.