CarlaHoornveld

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruikersnaam veranderen

Hoi,

Zou mijn gebruikersnaam kunnen worden verandert naar Carla Hoornveld?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @GrietjeHoornvel. Bij deze heb ik de gebruikersnaam gewijzigd naar: CarlaHoornveld

Je ontvangt n.a.v. deze wijziging automatisch een e-mail om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Deze link is 30 minuten geldig. De kans bestaat natuurlijk dat je dit op een later moment leest en je kunt dan bij het inloggen kiezen voor de wachtwoord-vergeten procedure. Je krijgt dan een nieuwe link toegestuurd om het wachtwoord te resetten. Vervolgens kun je inloggen met jouw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord. Deze informatie heb ik je ook per e-mail toegestuurd 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CarlaHoornveld 
Ja hoor, dit kan iemand van Vodafone voor je doen. Die komt vandaag vast online en dan passen ze je naam aan. Heb nog even geduld en dan krijg je vanzelf bericht dat ze het voor je hebben aangepast. Fijne dag nog!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @GrietjeHoornvel. Bij deze heb ik de gebruikersnaam gewijzigd naar: CarlaHoornveld

Je ontvangt n.a.v. deze wijziging automatisch een e-mail om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Deze link is 30 minuten geldig. De kans bestaat natuurlijk dat je dit op een later moment leest en je kunt dan bij het inloggen kiezen voor de wachtwoord-vergeten procedure. Je krijgt dan een nieuwe link toegestuurd om het wachtwoord te resetten. Vervolgens kun je inloggen met jouw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord. Deze informatie heb ik je ook per e-mail toegestuurd 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic