Aron05

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruiker in gesprek bij specifiek nummer

Al enige tijd heb ik er last van dat mijn vader mij niet kunt bellen via zijn telefoon. Andere nummers gaat prima en ik kan iedereen prima bereiken (ook zijn telefoon). Er komt elke keer de melding: Gebruiker in gesprek. Dit gebeurt overigens ook met Whatsapp bellen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laat je vader eens het toestel opnieuw opstarten zodat er een nieuwe aanmelding op het netwerk komt. Daarnaast raad ik eens aan om te controleren of er geen blokkade op jouw nummer zit.

Doe het volgende om de telefoonnummers en contacten te zien die je hebt geblokkeerd via Telefoon, FaceTime of Berichten:

Telefoon

Ga naar 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Blokkeer en identificeer bellers'.

FaceTime

Ga naar 'Instellingen' > 'FaceTime' > 'Geblokkeerd'.

Berichten

Ga naar 'Instellingen' > 'Berichten' > 'Geblokkeerd'.

Vanuit deze schermen kun je de ontacten toevoegen of deblokkeren of telefoonnummers deblokkeren.

Whatsapp doe je natuurlijk via Whatsapp zelf onder de instellingen > account > privacy.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Aron05!

Wat vreemd zeg. Krijgt jouw vader deze melding als hij jou probeert te bellen? Of andersom? Dat werd me niet helemaal duidelijk in jouw bericht. En welke mobiele telefoon gebruikt diegene die de melding krijgt en die gebeld wordt?

Groetjes, Sharon
Aron05
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon,

Mijn vader krijgt de melding Gebruiker in gesprek als hij mij probeert te bellen. Hij heeft een iPhone 8 en ik, diegene die geen melding krijgt en wordt gebeld heeft een iPhone 6s.

Met vriendelijke groet,
Aron
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laat je vader eens het toestel opnieuw opstarten zodat er een nieuwe aanmelding op het netwerk komt. Daarnaast raad ik eens aan om te controleren of er geen blokkade op jouw nummer zit.

Doe het volgende om de telefoonnummers en contacten te zien die je hebt geblokkeerd via Telefoon, FaceTime of Berichten:

Telefoon

Ga naar 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Blokkeer en identificeer bellers'.

FaceTime

Ga naar 'Instellingen' > 'FaceTime' > 'Geblokkeerd'.

Berichten

Ga naar 'Instellingen' > 'Berichten' > 'Geblokkeerd'.

Vanuit deze schermen kun je de ontacten toevoegen of deblokkeren of telefoonnummers deblokkeren.

Whatsapp doe je natuurlijk via Whatsapp zelf onder de instellingen > account > privacy.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Aron05, is het hiermee nog gelukt?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic