Remco1002

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik nieuwe simkaart

Beste klantenservice vodafone,

Ik heb een nieuwe simkaart van jullie ontvangen en mijn nummer wordt per de 21ste juni overgezet vanuit t-mobile vanwege nummerbehoud. Kan ik eigenlijk de nieuwe vodafone simkaart en mijn abonnement al gebruiken voor die tijd (maar dan mss tijdelijk met een ander nummer)? Of moet ik echt wachten met activeren totdat het nummer overgezet is? Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groeten,
Remco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Remco1002
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is jammer genoeg niet mogelijk om voor de nummerbehoud datum het abonnement van Vodafone al te gebruiken. Je Vodafone abonnement gaat in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Tot die tijd kun je gewoon blijven bellen met je oude simkaart. Zodra die niet meer werkt, plaats je de nieuwe in je toestel.

Je zal nog even geduld moeten hebben. Ga er ook vanuit dat je aan een maand opzegtermijn zit bij je andere provider en daar moet je je ook aan houden. Ben zelf ook net over dus ik kan me heel goed voorstellen hoe graag je aan de slag wil bij Vodafone ?

Nog even geduld en alvast veel plezier bij Vodafone!
Heb je ook een Ziggo abonnement? Denk dan aan de extra’s die je er bij krijgt. Meer info lees je op: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?icmp=meer-info-gratis-extras

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Remco1002
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is jammer genoeg niet mogelijk om voor de nummerbehoud datum het abonnement van Vodafone al te gebruiken. Je Vodafone abonnement gaat in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Tot die tijd kun je gewoon blijven bellen met je oude simkaart. Zodra die niet meer werkt, plaats je de nieuwe in je toestel.

Je zal nog even geduld moeten hebben. Ga er ook vanuit dat je aan een maand opzegtermijn zit bij je andere provider en daar moet je je ook aan houden. Ben zelf ook net over dus ik kan me heel goed voorstellen hoe graag je aan de slag wil bij Vodafone ?

Nog even geduld en alvast veel plezier bij Vodafone!
Heb je ook een Ziggo abonnement? Denk dan aan de extra’s die je er bij krijgt. Meer info lees je op: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?icmp=meer-info-gratis-extras
Wilco_Boer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde "probleem', alleen kan ik nergens meer vinden, wanneer mijn nieuwe sim-kaart geactiveerd wordt... In mijn contract staat namelijk een datum in maart, maar door nummerbehoud is activatie pas in juni... Maar wanneer? Geen idee dus. Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wilco_Boer
Goed dat je je vraag hier even aankaart. De klantenservice van Vodafone kan je daar prima mee helpen. Je kan ze bellen en dan kijken ze wanneer je nieuwe contract ingaat. Omdat je nog geen Vodafone nummer hebt kan je niet via My Vodafone chatten maar je kan wel via Twitter en/of Facebook een privé bericht sturen en deze informatie opvragen.

Bellen naar Vodafone doe je naar nummer 0800-0094 en dan optie 2 en dan 4 (status bestelling opvragen). Of bel naar 0800-0560 en kies voor optie 3 (alle andere vragen). Laat even weten of je hier een goed antwoord op hebt gekregen. Succes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wilco_Boer
Is het bij jou inmiddels opgelost en weet je waar je het kan vinden?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bij het uitblijven van een reactie wordt het topic binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic