Naomihintum

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik maken van nieuwe abbonement

Hoi,
Ik ben overgestapt naar vodafone. Mijn oude abbo bij een andere provider verloopt op 6-06-2017 maar ik heb het simkaartje van mijn nieuwe vodafone abbonement al en wil deze ook al gebruiken. Kan dit? Hij zit nu in mijn telefoon en heb het 3g/4g al ingesteld maar mijn mobiele netwerk doet het nog niet..

5 Reacties 5
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi Naomihintum!
Allereerst welkom bij Vodafone 😄

Check even of je oude simkaartje nog actief is, als dit het geval is is je nummer nog niet overgezet naar ons. Dit is dan ook de reden waarom je op het simkaartje van Vodafone nog geen netwerk hebt.
Aangezien je oude abonnement t/m 6 juni loopt ga ik er vanuit dat je nummer ook die dag naar ons wordt overgezet. Je kunt altijd even voor de zekerheid contact opnemen met de klantenservice via facebook, chat of het nummer: 043 355 55 55.
Mijn collega's kijken dan graag het moment van omzetting voor je na!
Naomihintum
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oohhh zo, nee ik dacht dat het nummer wers overgezet zodra ik gebruik maakte van het nieuwe simkaartje. Kan ik het nummer ook al eerder laten overzetten?
Naomihintum
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oohhh zo, nee ik dacht dat het nummer wers overgezet zodra ik gebruik maakte van het nieuwe simkaartje. Kan ik het nummer ook al eerder laten overzetten?
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Dat is jammer genoeg niet het geval. Versnellen is dan ook niet mogelijk 😞
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic