dan86

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik in het buitenland iphone

Hallo iedereen.
 
Ik zit met het volgende probleem. ik ben vrachtwagenchaufeur en woon in limburg en zit bijna elke dag wel net over de grens in duitsland of belgie. Nu kreeg ik vorige week een smsje dat ik  al op 30 van de 60 van het gebruik in het buitenland zit, en elke dag dat ik boven die 60 dagen zit kost me 4,50 euro per dag, en dat vind ik toch wel heel veel. En nu is mijn vraag of het alleen om het gebruik in het buitenland  gaat, of dat in het buitenland ZIJN(zonder gebruik) al voldoende is om een dag af te schrijven? En wat kan ik hier aan doen zonder dat het te duur word?  zonder hem elke keer in vluigtuigmodus te zetten als ik naar het buitenland ga.
 
Ik heb een iphone smart abonnement vanaf 6 maart 2012
3 Reacties 3
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Dan86,


Welkom op ons forum.

Omdat je bijna elke dag in het buitenland zit, is dit inderdaad niet gunstig.
Wat als je ook maar een belt in het buitenland na de 60 dagen, betaal je meteen €4,50 .

Wat ik je wil adviseren is om contact op te nemen met de klantenservice, en te informeren of je abonnement
niet omgezet kan worden naar de nieuwste abonnementsvorm.

Daar geldt niet dat je de bundel in het buitenland kan gebruiken, maar daar kan je wel, OpReis pakket op aansluiten
deze kost € 15 per maand en je heb dan per maand 100 minuten bellen en 100 minuten gebeld worden en heb dan 200MB data ter
beschikking.


Groeten,

dan86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg bedankt voor het antwoord.
 
Ik had zelf ook al wat zitten zoeken, En had wat gevonden over een buurlandenblox voor 4,50 euro per maand. Is dit ook een optie voor mij? en bestaat dit nog wel? want op de site van vodafone zie ik het niet meer staan bij de blox.
 
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=906&p_sid=wHoOZ...=
 
vriendelijke groet..
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Buurlandenblox is alleen voor bellen en gebeld worden, niet voor internet.
 
Vroeger kon je nog voor € 5 per maand je binnenlandbundel in het buitenland gebruiken voor data. Echt raar dat Vodafone eerst een persbericht stuurt van dat die bundels succesvol zijn, en ze dan spontaan vervangt door allerlei andere bundels met hoge buitenbundeltareiven...
 
Je zou nog kunnen kijken naar InBusiness Web Passport. Daar zit geen dagenlimiet op, maar wel een hoger beltarief en hoger tarief per MB, en erg weinig MB's in je standaardbundel. Echt raar dat Vodafone geen goede oplossingen meer heeft voor mensen als jij... zelfs Vodafone Europe hebben ze afgeschaft...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic