Natodie123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebroken scherm Huawei

Ik heb de telefoon gekocht bij wehkamp min telefoon heeft nu een baarst maar 1 zou julli kunne fixi en voor hoe veel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Natodie123 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort dingen kan je beter gewoon naar een telefoon winkel gaan en/of anders aanspraak maken op je garantie via Wehkamp. Tenminste, als het niet je eigen schuld is natuurlijk! Vodafone doet volgens mij verder niets buiten hun eigen verkochte toestellen om. Er zit vast wel een winkel bij je in de buurt die je scherm kan maken en soms maar voor een paar tientjes.

Mits je natuurlijk een verzekering hebt afgesloten, dan moet je daar even contact mee opnemen. Langs een Vodafone winkel gaan en vragen kan je ook altijd nog even doen.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Natodie123 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort dingen kan je beter gewoon naar een telefoon winkel gaan en/of anders aanspraak maken op je garantie via Wehkamp. Tenminste, als het niet je eigen schuld is natuurlijk! Vodafone doet volgens mij verder niets buiten hun eigen verkochte toestellen om. Er zit vast wel een winkel bij je in de buurt die je scherm kan maken en soms maar voor een paar tientjes.

Mits je natuurlijk een verzekering hebt afgesloten, dan moet je daar even contact mee opnemen. Langs een Vodafone winkel gaan en vragen kan je ook altijd nog even doen.

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad dat als het toestel niet bij on sgekocht is, het repareren via de winkel/webshop gaat waar het toestel gekocht is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic