Kevviinn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geblokkeerd (denk ik)

Hoi,

ik heb een rekening openstaan bij vodafone, ik heb nu geen 4/5g meer en kan niet bellen… alleen weet ik niet zeker of het een blokkade is omdat ik geen bericht heb gehad dat dat zo is?? 

maargoed ik heb een betalingsregeling ingediend en de rede van het openstaande bedrag is dat me rekening nummer is veranderd, er werd van mijn oude rekening afgeschreven, heb dit aangepast in de app maar wegens omstandigheden kan ik zelf niks met mijn nieuwe rekening behalve geld stortte dus handmatig overboeken zal niet gaan:(  heb ik gemeld bij de vodafone chat 24 uur geleden echter geen reactie misschien iemand die mij kan redde en helpen de blokkade te verhelpen zonder handmatige overboeking?! PS: heb al gevraagd om nogmaals te incasseren maar dan via mijn andere rekeningnummer, maar wederom geen reactie gehad.

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @Kevviinn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zijn verschillende manieren om je factuur te betalen. Via iDEAL, Creditcard of handmatig overmaken via internetbankieren. Als je nummer geblokkeerd is zal Vodafone de blokkade pas verwijderen als alle facturen zijn betaald en verwerkt (verwerkingstijd is 2 tot 3 werkdagen). Let op, hiervoor brengen ze wel € 22,69 in rekening. 

Voor meer informatie over het betalen van je facturen, zie deze webpagina van Vodafone onder het kopje "Je factuur betalen". Mocht je niet kunnen betalen, lees dan dezelfde pagina door maar kijk even onder het kopje "Als je niet kunt betalen". Heb je nog vragen over je factuur, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. 

Kevviinn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan was het opgelost geweest:( maar door dat ik niet kan betalen met die rekening gaat dat dus niet zo 1,2,3 ze moeten opnieuw afschrijven

Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Je hoeft toch niet te bellen, je kan ook een chat starten met de klantenservice, mocht je die willen spreken.
Als een automatische incasso is mislukt, kun je op bovenstaande manieren betalen. Je betaalt het snelst via iDEAL of creditcard in My Vodafone. Dit verwerken ze op dezelfde werkdag. Je hebt daarvoor geen telefoon nodig, dit kan allemaal via je browser. Als je je telefoon op je Wifi zet kan je ook je bank app gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic