baskes86

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gebelde nummers opvragen

Hoe krijg ik een overzicht zodat ik alle gebelde en ontvangen kan inzien van de laatste dagen?
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi baskes86,

Dit is natuurlijk mogelijk via je eigen telefoon. Maar mocht je dit graag via MyVodafone willen checken selecteer dan de gewenste factuur en zie de details van je verbruik in MB's, sms en bellen.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag van je terug.

Vriendelijke groet,
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik kan die optie nergens vinden. Ik kan mijn rekening downloaden maar dat is maar 1 bladzijde hoe me kosten zijn opgebouwd. Er staat nergens nummerinformatie. Hoe kom ik bij die optie?
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Als je in "My Vodafone" het tabje "Rekeningen" opent zie je opnieuw drie tabbladen. De middelste heet "Verbruiksdetails". Daar is alle door jou gewenste informatie te zien.
danieldebest

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit kan je het beste doen bij de rekening specificatie. Ga daarbij naar rekeningen, selecteer de maand die je zou willen inzien (dus bijv. OKt 2017) er volgt dan een dropdown box met meer details over de rekening. Vervolgens kan je rechtsboven klikken op "Rekeningspecificatie downloaden (PDF)" je krijgt dan een uitgebreid overzicht met alle nummers die gebeld zijn en de bijbehorende gebruikskosten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien hier al een algemeen topic over bestaat (https://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Hoe-kan-ik-de-details-van-mijn-rekening-bekijken/td-p/2494... zal ik dit topic binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic